Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Fen Bilimleri Eğitiminde Göz İzleme Tekniğinin Kullanıldığı Çalışmaların İncelenmesi

International Eastern Conference on Human-Computer Interaction, Erzurum, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2023, ss.128-131 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Eğitiminde Yapay Zeka Destekli Sistemlerin Öğrenci Takibinde Kullanımının İncelenmesi: Derspektif

3rd International Artificial Intelligence and Data Science Congress - III. Uluslararası Yapay Zeka ve Veri Bilimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 28 Temmuz 2023, ss.28 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Bilimleri Öğretiminde Ders Planı Tasarlayan Yapay Zeka: ChatGPT Örneği

3rd International Artificial Intelligence and Data Science Congress - III. Uluslararası Yapay Zeka ve Veri Bilimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 28 Temmuz 2023, ss.27 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin İşitme Engellilere Yönelik Ders Materyali Tasarlama Eğitimi Hakkındaki Görüşleri

X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023

Fen Öğretim Programları Dersi İçin ChatGPT Değerlendirmesi

X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Investigation of Science Teachers' Views on Artificial Intelligence Technologies - Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yapay Zekâ Teknolojileri Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi - 4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023

Determination of Teacher Perceptions on Teaching Science to Hearing Impaired Students: A Metaphor Study - İşitme Engelli Öğrenciye Fen Bilimleri Öğretmek Üzerine Öğretmen Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Çalışması

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi - 4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Belgesel Kullanımı İle İlgili Görüşleri

IV. International Educational Sciences Conference, Giresun, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2023, ss.228-240 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Eğitiminde Sorgulamalı ve Uygulamalı Deprem Tatbikatı Örneği

Kahramanmaraş Depremi Sonrası "Neler Yapılabilir" Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 19 Şubat 2023

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin AR Uygulamalarını Bilme, Kullanma, Geliştirme ve Fen Bilimleri Dersine Entegre Etme Hakkındaki Görüşlerinin İ̇ncelenmesi

The 15th International Scientific Research Congress-Social and Educational Sciences (15. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi-Sosyal ve Eğitim Bilimleri), Ankara, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2022, ss.417-428

Fen Bilimleri Dersinde Oryantiring Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.913-916

Görme Engelli Öğrencilere Yönelik Hazırlanmış Boşaltım Sistemi Materyalinin Değerlendirilmesi

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.318-321

Investigation of the Importance of Recycling and Energy Saving According to the Internal Didactic Transposition Theory

Cooperation for Climate and Green Deal Symposium, Samsun, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2022, ss.113

Fen Bilimleri Öğretiminde İş Güvenliği Sembollerinin Didaktiksel Dönüşüm Teorisine Göre İncelenmesi

III. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.74

Ortaöğretim Fizik ve Kimya Ders Kitaplarında Isı ve Sıcaklık Kavramlarının Didaktiksel Dönüşüm Teorisine Göre İncelenmesi

III. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.61

İç Didaktiksel Dönüşüm Teorisine Göre Deprem Bilinci Konusunun İncelenmesi

III. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.73

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yapay Zekâ Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Çalışması

15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2022, ss.143-145

Evde Fen Eğitimi Hakkında Öğrenci ve Veli Görüşleri

Eğitimde Bütünleştirme Zirvesi, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2022, ss.49-50

Küresel İklim Değişikliği ve Çevre Sorunları Konularının Didaktiksel Dönüşüm Teorisine Göre İncelenmesi

13th International Congress on New Trends in Education, Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2022, ss.121

Yıldız Oluşum Süreci Konusunda Geliştirilmiş Mobil Uygulama

V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ocak 2022

Formülsüz Hayat’a Didaktiksel Dönüşüm Teorisi Penceresinden Bakış

V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ocak 2022

Fen Bilimleri Eğitiminde Yapay Zekâ Uygulamaları

1.Ulusal Eğitimde Yapay Zeka Uygulamaları Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 28 Haziran 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Üniversite Ders Kitaplarındaki Fotosentez Kavramının Dış Didaktiksel Dönüşüm Teorisine Göre İncelenmesi

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021

Sürtünme Kuvveti Kavramının Dış Didaktiksel Dönüşüm Teorisine Göre İncelenmesi

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021

Hücre Kavramının Dış Didaktiksel Dönüşüm Teorisine Göre İncelenmesi

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021

Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Fen Başarısına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Drone Kavramına Yönelik Metaforik Algıları

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021

Fen Eğitiminde İHA Kullanımı İçin Etkinlik Tasarlama

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021

Evde ve Hastanede Fen Eğitiminde Teknolojik Uygulama Örnekleri

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021

Dolaşım Sistemi Konusunun Ortaokul ve Lise Ders Kitaplarında Dış Didaktiksel Dönüşüm Teorisine Göre İncelenmesi

International Symposium on Business, Economics & Education, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Nisan 2021

Farklı Ülkelerde Öğrenim Gören Ortaokul Öğrencilerinin COVID-19 Döneminde Aldıkları Eğitim İle İlgili Görüşleri

International Symposium on Business, Economics & Education, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Nisan 2021

Investigation of Parents' Opinions on Distance Science Education During Covid-19 Pandemia

8 Th International Congress on Curriculum and Instruction Curriculum Studies in Life Long Learning, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.203-204

During the Pandemic Period Evaluation of Student’s Opinion on Different Teaching Approaches in Science Education

8 Th International Congress on Curriculum and Instruction Curriculum Studies in Life Long Learning, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.374-375

Ders Kitaplarındaki Asit Baz ve Tuzlar Konusunun Dış Didaktiksel Dönüşüm Teorisine Göre İncelenmesi

9.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021, ss.426-437

Fen Bilimleri Ders Kitabının LGS Hazırlık İçin Yeterliliği Hakkında Öğretmen Görüşleri

9.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021, ss.452-458

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimi Metaforlarının Belirlenmesi

2. Uluslararası Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Yalova, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020

Bir Öğretim Materyali Olarak Flexagon ile Fen Eğitimi

2. Uluslararası Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Yalova, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020

İşitme Engelli Öğrencilere Yönelik Fen Eğitim Portalı

2. Uluslararası Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Yalova, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020

Fen Bilimleri Öğretmenleri Tarafından Biyoteknoloji Konusunda Gerçekleştirilen İç Didaktiksel Dönüşümün İncelenmesi

2. Uluslararası Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Yalova, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimi Farkındalıklarının İncelenmesi

2. Uluslararası Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Yalova, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020

Fen Öğretiminde Kurum Öğretmen Etkileşiminin Antropolojik Didaktik Teorisine Göre İncelenmesi

2. Uluslararası Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Yalova, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020

İşitme Engelli Öğrencilere Teknoloji Destekli Fen Öğretimi

International Congress of Pedagogical Research, Düzce, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2020

Fen Eğitiminde Görme Engelli Öğrencilere Yönelik Materyal Tasarlanması

International Congress of Pedagogical Research, Düzce, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2020

İşitme Engelli Öğrencilere Fen Öğretiminde Yenilikçi Öğretim Materyali Tasarlanması

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100.Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, cilt.2, ss.24-30

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Güneş İnteraktif Mobil Uygulaması Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100.Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, cilt.3, ss.318-328

Kanada ve Türkiye’deki Fen Öğretimi Programındaki Çevre Kazanımlarının Karşılaştırılması

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100.Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, cilt.2, ss.73-83

Didaktiksel Dönüşüm Teorisine Göre Hücrenin Organelleri Konusundaki Analojilerin İncelenmesi

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100.Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, cilt.2, ss.45-58

Organeller Konusunun Didaktiksel Dönüşüm Teorisine Göre İncelenmesi

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (Second International Learning, Teaching and Educational Research Congress), Amasya, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2019

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçlarından Plickers Uygulaması Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi

1st International Science, Education, Art Technology Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Didaktiksel Dönüşüm Teorisine Göre Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Öğretilecek Bilgi Tercihlerinin İncelenmesi

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019

Hücre ve Bölünmeler Konusunun Didaktiksel Dönüşüm Teorisine Göre İncelenmesi

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

3rd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, ss.50-54

Madde Yanıt Teorisi İle Fen Bilimleri Özel Alan Yeterliklerinin İncelenmesi

2 nd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies, Türkiye, 30 Kasım - 02 Aralık 2018, ss.1601-1065

Atom Modelleri Öğretimine Yönelik Mobil Uygulama Geliştirilmesi

Eğitimde FATİH Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2018, ss.451-458

Chemie Lehren mit Lego Mindstorms und Fantasie Drehbuch

35. Fortbildungs- und Vortragstagung der Fachgruppe Chemieunterricht, Almanya, 13 - 15 Eylül 2018

Les comportements des candidats enseignants en science face à la formation proposée en STEM

5e Colloque international en éducation, Montreal, Kanada, 3 - 04 Mayıs 2018

Fen Bilimleri Dersi Akıllı Defterlerinin İncelenmesi

The international symposium on textbooks, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyal Medyada Paylaştığı Soruların İncelenmesi

Eğitimde FATİH Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2017

Turkish Chemistry Teachers’ Views on Cooperative Learning

7th European Variety in University Chemistry Education, Belgrade, Sırbistan, 28 - 30 Haziran 2017

Bilim Fuarı Proje Çalışmalarının Ortaokul Öğrencilerinin Fen Tutumuna Etkisi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Kimya Tarihine Yolculuk

TÜBİTAK-4007 Eğlenerek Öğrenelim Bilim ve Teknoloji Şenliği, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2016

Didaktiksel Dönüşüm Teorisine Göre Merkezi Ortak Sınavların İncelenmesi

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016

Ders kitaplarındaki Fen Konularının Didaktiksel Dönüşüm Teorisine Göre İncelenmesi

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016

Kimya Öğretmenlerinin FeTeMM kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

Kimya Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Ekim - 30 Eylül 2016

Development and Validation of TPACK Assessment Instrument for Preschool Teacher Candidates

IIIrd International Dynamic Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.205-206

Exploring Pre service Science Teachers Self efficacy Beliefs towards Use of Internet in Education

IIIrd International Dynamic Explorative anda Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.177-178

A. Development and Validation of TPACK Assessment Instrument for Preschool Teacher Candidates

III. International Dynamıc, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conferance, Türkiye, 01 Eylül 2016

Ortaöğretim Öğrencilerinin Simya Hakkındaki Bilgi Düzeyleri

XVIII. International Congress of World Association of Educational Research (AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016

Les Représentations Des Scientifiques Chez Les Futurs Enseignants Turcs

XVIII. International Congress of World Association of Educational Research (AMSE-AMCE-WAER), Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016

An Investigation the Technological Pedagogical Content Knowledge of Prospective Science Teacher in Terms of Different Variables

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016

Education Information Network EIN s Availability Sample of Prospective Science Teachers

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016

Bilim Fuarı Çalışmalarının Kimya Dersine İlişkin Tutumlara Etkisi

IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015

Bilim Danışmanlığı Eğitimi Hakkında Kimya Öğretmenlerinin Görüşleri

IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015

Perceptions of Turkish and Swedish Pupils to the Concept of Science and Science Teacher

iSER 2014 World Conference, Nevşehir, Türkiye, 29 Ekim - 02 Kasım 2014

Kimya Öğretmeni Yetiştirme Sistemler: ABD, İngiltere ve İsviçre Örneği

III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013

İlköğretim Bölümünde Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi Ondokuz Mayıs Üniversitesi Örneği

VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2013, ss.85-89

Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Ölçeğinin Fransızcaya Uyarlanması

International Computer and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimlerine Karşı Tutumları Türkiye Hollanda ve Romanya Örneği

10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Fen Eğitiminde e-ders Kitabı Fransa Örneği

10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Cenevre'de Kimya'nın Keşfi : Chimiscope

Türkiye Bilim Merkezleri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2012

Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırılması Hollanda Romanya ve Türkiye Örneği

11. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012

Kimya Eğitiminde e-Ders Kitabının Kullanılabilirliği Fransa Örneği

II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011

Türkiye deki Eğitim Fakültesi Dergilerinde Yayınlanan Fen Bilgisi Çalışmalarındaki Eğilimler

19. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010

Türkiye de Fen Eğitiminde Yeni Eğilimler 2008 Yılı Örneği

19. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010

Hollanda daki CITO Sınavı İle Türkiye deki SBS Sınavının Karşılaştırılması Fen ve Teknoloji Örneği

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009

Dış Didaktiksel Dönüşümün Fen Eğitiminde Uygulanması Maddenin Tanecikli Yapısı Örneği

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009

Fransa ve Türkiye’deki Fizik ve Kimya Öğretmeni Yetişritme Programlarının Karşılaştırılması

The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009

Conception d’un protocole experimental avec un logiciel dedie: apprentissage realises et difficultes rencontrees par des eleves de terminale S

4es Rencontres de l’Association pour la Recherche en Didactique des Sciences et des Techniques, Lyon, Fransa, 12 - 15 Ekim 2005

A Student-Designed Experimental Protocol with a Distance Lab in Chemistry

Education Without Borders (International Student Conference), Abu Dhabi, Birleşik Arap Emirlikleri, 19 - 21 Şubat 2005

Assister La Construction d’un Protocole Experimental en Travaux Pratiques de Chimie Avec un Environnement Informatique:Educ@ffix.net

XXVI Journees Internationales Sur la Communication, l’Education, et la Culture Scientifiques, Techniques et Industrielles, Chamonix, Fransa, 30 Kasım - 04 Aralık 2004

Kitap & Kitap Bölümleri

Fen Öğretimi I

Nobel Yayınevi, Ankara, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Öğretiminde Yaygın Görülen Kavram Yanılgıları

Fen Öğretimi I, Ergun M., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.103-121, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Eğitiminde Sorgulamalı ve Uygulamalı Deprem Tatbikatı Örneği

Kahramanmaraş Merkezli Depremler Sonrası İçin Akademik Öneriler, Öztürk, M & Kırca, M, Editör, Özgür Yayınları, Kahramanmaraş, ss.465-476, 2023

Fen Öğretiminde Disiplinlerarası Ölçme ve Değerlendirmeye Yeni Bir Bakış: PISA 2022

Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Ayvacı, H.Ş., Ergun, M., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.286-306, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Güncel Fen Öğretim Programlarının Öğretmen Yeterlikleri

Fen Öğretim Programları, Ayvacı, H.Ş., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.263-302, 2020

Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımlarının Fen Öğretimine Yansımaları

Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Ayvacı, H.Ş., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.43-79, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Hastanelerde Eğitimde Uluslararası Yaklaşımlar: Fransa Örneği

Evde ve Hastanede Eğitim, M. Şahin Bülbül, Sertan Talas, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.141-159, 2019

Fen Eğitiminde Web 2.0 Araçları

Fen ve Matematik Eğitiminde Teknolojik Yaklaşımlar, Devrim Akgündüz, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.143-163, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Öğretiminde Kavram Karikatürü [Concept Cartoons in Science Teaching]

Fen Bilimleri Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar [New Approaches in Science Teaching], Mustafa ERGUN, Editör, Nobel Akademik, Ankara, ss.111-125, 2017

Okul Dışı Öğrenme [Outdoor Education]

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Etkinlik ve Ders Planı Örnekleriyle Zenginleştirilmiş, Sibel Dal, Mücahit Köse, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.327-377, 2017

OKUL DIŞI ÖĞRENME

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ- ETKİNLİK VE DERS PLANI ÖRNEKLERİYLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ, DAL SİBEL, KÖSE MÜCAHİT, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.242-292, 2017

Fen Öğretiminde Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi [Technological Pedagogical and Content Knowledge in Science Teaching]

Fen Bilimleri Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar [New Approaches in Science Teaching], Mustafa ERGUN, Editör, Nobel Akademik, Ankara, ss.67-80, 2017

Adlandırma [Nomenclature]

Kimya Kavramlar Problemler [Chemistry Concepts Problems], ÜNAL Suat, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.90-108, 2015

28. Bölüm Kimya Öğretiminde Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Uygulamaları

Kimya Öğretimi Öğretmen Eğitimcileri Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Alipaşa AYAS, Mustafa SÖZBİLİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.615-630, 2015

L’atome et la structure de la matière chez les élèves

Editions Universitaires Européennes, Kreiensen, 2011

Metrikler

Yayın

161

Atıf (WoS)

107

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

123

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

39

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları