Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Eğitim Niteliğinin Artırılmasında Öğretmenlerin Kendi EğitimYaklaşımlarının (Key) Belirlenmesi

1st International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2022, cilt.1, ss.98-99 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Determining Teachers' Own Educational Approaches (Key) In Improvement of Educational Quality

1st International Conference on Innovative Academic Studies ICIAS 2022, Konya, Türkiye, 10 Eylül 2022

2013-2020 Yılları Arasında Eğitim Alanında Yapılan Dijital Hikaye İle İlgili Çalışmaların Betimsel İçerik Analizi İle İncelenmesi

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, cilt.1, ss.49-68

Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Tutumları ile Okuma Alışkanlıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, cilt.1, ss.489-490

Determining teacher qualifications from the perspective of stakeholders

International Symposium on Business, Economics & Education, Ankara, Türkiye, 07 Nisan 2021, cilt.1, ss.127-128 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Views of the master and phd students about the project preparation course in the field of educational sciences

International Symposium on Business, Economics, and education, ISBE, Ankara, Türkiye, 07 Nisan 2021, cilt.1, ss.126 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Girişimcilik Eğitimi Alan Öğrencilerin Zihinsel Risk Alma Becerileri Üzerine Bir Araştırma

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 Ekim 2019, cilt.1, ss.209-215 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf dışı bütünleşik mühendislik tasarım ve girişimcilik etkinliklerinin öğrenci ürünlerine etkisi

International STEM Education Conference, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Haziran 2019, cilt.1, ss.1

Fen öğrenmede zihinsel risk alma ve yordayıcıları ile girişimcilik becerilerinin ölçülmesi.

12th International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.210

Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimi

VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019

Güncel Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Önceki Programlarla Karşılaştırmalı Analizi

1st International Contemporary Education and Social Sciences Symposium, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018

Güncel Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Temel Özelliklerinin Analizi

1st International Contemporary Education and Social Sciences Symposium, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018

Science Laboratory Perceptions of Pre-Service Science Teachers: A Word Association Study

1.International Symposium on ContemporaryEducation and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018

DETERMINING THE SCIENCE TEACHER CANDIDATES' NATURE OF SCIENCE BELIE

1.International Symposium on ContemporaryEducation and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, cilt.1, ss.187-188

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası İnanışlarının Belirlenmesi

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018

Comparison of Critical Thinking Skill Level of Science and Primary School Preservice Teachers

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.592

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Laboratuvarı Algılarına Yönelik Bir Kelime İlişkilendirme Çalışması

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018, cilt.1, ss.187

Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Fen Başarı, Kaygı ve Tutum Düzeylerine Etkisi

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER, Amasya, Türkiye, 06 Eylül 2018, cilt.1, ss.817-827

Ortaokul Öğrencilerin Liseye Geçiş Sınavına Yönelik Beklenti ve Görüşlerinin Belirlenmesi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi UBEK-ISCE, International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.572

Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Analizi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK2018), 23 - 25 Mart 2018

Ortaokul Öğrencilerinin Liseye Geçiş Sınavına Yönelik Beklenti ve Görüşlerinin Belirlenmesi

International Congress on Science and Education 2018, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.577

Fen Bilimleri Öğretmen AdaylarınınÖğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve ÖzYeterlikİnanç Düzeylerinin İncelenmesi

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, cilt.1, ss.1

Project Consultancy Educatıon For Master And Phd Students In Educational Sciences Project Evaluation

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, XIV.ECSBS, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.248-249

PROJECT CONSULTANCY EDUCATION FOR MASTER AND PHD STUDENTS IN EDUCATIONAL SCIENCES” PROJECT EVALUATION

XIV.European Conference on Social and Behavioral Sciences, XIV.ECSBS, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.248-249

The Assessment of Relatıonship Between the Self-Efficacy Perceptions and The Decisıon Making Skills of Secondary School Students

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.1

Yaratıcı drama etkinliklerin fen merak duygusu üzerindeki etkileri.

IV.İnternational Eurasian Educational Research Congress, “4. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi”, Değişen Zamanlar değişen ihtiyaçlar, e-eğitim, eşitlik, göç ve farklılıklar, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.867-868

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM VE ÖZ YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Samsun, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.222

Students Views Related To Achievement of Educational Aim of Instruction Via Creative Drama

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, cilt.1, ss.220

Examining the Students Views About Creative Drama Activities Related to Scientific Research

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, cilt.1, ss.234

Students Views Related To Achievement of Educational Aim of Instruction Via Creative Drama

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016

Examining the Students Views About Creative Drama Activities Related to Scientific Research

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016

The Relationship between Self Efficacy Levels for Learning Science and Intellectual Risk Taking Levels of Secondary School Students

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016

Effect of 4E 5E and 7E learning models on the academic successes of the students in science education A meta analysis study

X. European Conference on Social and Behavioral Science, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, cilt.1, ss.482-483

The Relationship between students ıntellectual risk taking skills and metacognitive awareness and academic achievement

II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Amasya, Türkiye, 5 - 08 Kasım 2015

The relationship between students ıntellectual risk taking skills and ıntellectual motivational skills

II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.205

Microbial biomass C and organic C content of natural soil aggregates

9th International Soil Science Congress on “The Soul of Soil and Civilization”, Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2014, ss.14

Kitap & Kitap Bölümleri

Girişimci Düşünme Becerisi

Düşünme Becerileri ve Uygulama Örnekleri Kılavız Kitabı, Ekici, Gülay, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.293-331, 2023

Temel Eğitimde Girişimcilik Uygulamaları

Teoriden Uygulamaya Girişimcilik Eğitimi, Prof. Dr. Süleyman Yaman ve Doç. Dr. Harun Çelik, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.155-208, 2022

Okul Dışı Ortamlarda Girişimcilik Eğitimi ve Uygulamaları

TEORİDEN UYGULAMAYA GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ, Yaman, S., Çelik, H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.275-292, 2022

Fen Eğitiminde Yaygın Kullanılan Öğrenme ve Öğretme Modelleri

Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri, Tekbıyık, Ahmet, Çakmakcı, Gültekin, Editör, Nobel Yauıncılık, Ankara, ss.17-39, 2018

Effects Of 4E, 5E and 7E Learning Methods On The Academic Success Levels Of Students:A Meta-Analysis Study

Recent Developments in Education, Mariateresa Gammone , Mehmet Ali Icbay , Hasan Arslan, Editör, International Association of Social ScienceResearch, www.e-bwn.com, ss.171-180, 2017

Karma yöntem araştırmalarında veri toplama stratejileri

Karma yöntem araştırmalarının temelleri, Dede, Yüksel; Demir, Selçuk Beşir, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.259-294, 2015

Karma yöntem araştırmalarında veri toplama

Karma yöntem araştırmaları Tasarımı ve yürütülmesi, Dede, Yüksel; Demir, B.S., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.183-216, 2014

Ölçme araçlarının temel özellikleri: Geçerlik, güvenrilik ve kullanışlılık

Eğitimde ölçme ve değerlendirme, Küçük, M, , Editör, Nobel Yayıncılık, ss.21-52, 2012

Bilirkişi Raporları

Metrikler

Yayın

140

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

42

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

34

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

26
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları