Fen Ögrenmede Zihinsel Risk Alma ve Yordayi{dotless}ci{dotless}lari{dotless}na Iliskin Algi{dotless} Ölçegi Türkçe Formunun Uyarlanmasi{dotless}: Geçerlik ve Güvenirlik Çali{dotless}smasi{dotless} Adapting Turkish Form of Intellectual Risk-Taking and Perceptions About its Predictors Scale in Science Education: The Validity and Reliability Study
Atıf İçin Kopyala
Yaman S., KÖKSAL M. S.
Journal of Turkish Science Education, cilt.11, sa.3, ss.119-142, 2014 (Scopus)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
11
Sayı:
3
-
Basım Tarihi:
2014
-
Doi Numarası:
10.12973/tused.10122a
-
Dergi Adı:
Journal of Turkish Science Education
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.119-142
-
Anahtar Kelimeler:
Creativity, Intellectual risk-taking, Interest, Reliability, Science education, Teacher support, Validity
-
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Adresli:
Evet