Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Sürdürülebilir Tedarik Zinciri Yönetimi

International Travel and Tourism Dynamics (ITTD20): Overtourism, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2020, ss.75-83

Oyunlaştırma Üzerine Yapılan Sosyal Bilimler Alanındaki Tezlerin Bibliyometrik Analizi

4th International Symposium on Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences Proceedings, Samsun, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, cilt.4, ss.119-129

Examining the Perceptions of Gender-Based Food Stereotyping among Millennials

The 55th Annual MBAA International Conference: Cultural Consciousness in Business, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 29 Mart 2019, ss.80-81

Gamification Applications in Hospitality and Travel Industry: Presenting Current Situation and Offering a Unified Model Using New Media

Istanbul Gelişim University III. International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 21 Nisan 2017, ss.221-241

Real Time Social Media Marketing A Case Study of Turkcell s Youth Club GNCTRKCLL

II. International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.133-154

Can Foods Be Masculine or Feminine A Research on Food Preferences Gender and Desired Identity

Food in Society and Culture – Research acrossthe Social Sciences and the Humanities, Helsinki, Finlandiya, 4 - 06 Mayıs 2015, cilt.1, ss.44-45

Kitap & Kitap Bölümleri

Semiotic Marketing

The Essentials of Today's Marketing 2 , , Editör, Efe Akademi, ss.291-311, 2023

Avatar Pazarlaması

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Salih Yıldız, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.235-253, 2022

Gamification Applications in Hospitality and Airline Industries: a Unified Gamification Model

Gamification for Tourism, Feifei Xu, Dimitrios Buhalis, Editör, Channel View Publications, Bristol, ss.83-99, 2021

Transition to Multi‐sensory Strategies: Sensory Branding

Contemporary Issues with Multidisciplinary Perspectives on Social Science, Kaderli Yusuf, Çakır Engin, Editör, Peter Lang, ss.199-209, 2021

Dünya Mutfakları ve Türk Mutfak Kültürü

Gastronomi Araştırmaları, Yener Oğan, Editör, Çizgi Kitabevi, İstanbul, ss.9-21, 2021

Transition to Multi-Sensory Strategies: Sensory Branding

Contemporary Issues with Multidisciplinary Perspectives on Social Science, Çakır,Engin; Kaderli,Yusuf, Editör, Peterlang, Berlin, ss.199-209, 2021 Creative Commons License

Ambalajların İkinci Hayatları: Tüketici ve Marka İlişkisi Ekseninde İşlevsel Ambalaj Kullanım Pratiklerine Yönelik Bir Araştırma

21. Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Gülşah Aydın, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.263-286, 2020

Ansiklopedide Bölümler

Metrikler

Yayın

50

Atıf (WoS)

61

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

225

H-İndeks (Scopus)

6

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

6