Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Farklılık İçinde Birlik: Akran Öğrenmesi Yoluyla Kültürel Uyuma Katkı

Prof. Dr. Hasan Işın Dener Bilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2024, ss.1-2 Sürdürülebilir Kalkınma

Perakende Sektöründe Tedarikçi Değerlendirme Kriterleri: Çok Departmanlı Alışveriş Merkezi Örneği

VI. Uluslararası Ekonomi, Siyaset ve Yönetim Sempozyumu (ISEPA ‘23) , Diyarbakır, Türkiye, 12 - 13 Ekim 2023, ss.22-32 Sürdürülebilir Kalkınma

Genişletilmiş Teknoloji Kabul Modeliyle Müşteri Memnuniyetini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi: Mobil Yemek Sipariş Uygulamaları Örneği

XIX. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 8 - 09 Nisan 2023, ss.630-636 Sürdürülebilir Kalkınma

Konaklama İşletmelerinde Müşteri Şikayetlerine Yönelik Bir İçerik Analizi: Orta Karadeniz Bölgesi Konaklama İşletmeleri

IBANESS İktisat, İşletme ve Yönetim Bilimleri Kongreler Serisi-Ohrid/Republic of North Macedonia, Ohrid, Makedonya, 26 Kasım 2022, cilt.1, ss.550-560

Marka Aşkı, Marka Affediciliği ve Ağızdan Ağıza İletişim Arasındaki İlişkilerin Hazır Giyim Sektöründe İncelenmesi

9. Uluslararası İstanbul Bilimsel Araştırmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2022, ss.1010-1017

Döngüsel Ekonomide Sürdürülebilir Tüketim ve Tüketici Davranışları

International Congress Of Eurasian Social Sciences- 4, Muğla, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2020

An Examination of Young Consumers’ M-Commerce Adoptation Antecedents: A Structural Equation Modeling (SEM) - Neural Network Approach (NN)

11. International Congress on Current Debates in Social Science, Sakarya, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2020, ss.133-142

Youtube'da Fenomen Performansının Ölçülmesi Üzerine Bir Araştırma

24. PPAD Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 05 Mayıs 2019, ss.858-864

Benzersizlik İhtiyacı ve Statü Tüketimi Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma Türkiye'den Bir Örnek

International Congress of Management Economy and Policy, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, ss.176

Tüketicilerin Enerji Tasarrufu Davranışlarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma

International Congress of Energy Economy and Security, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2018, ss.102

Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Niyeti Belirleyicileri ile İlgili Bir Araştırma

I. Tarım ve Gıda Etiği Kongresi (Uluslararası Katılımlı), Ankara, Türkiye, 10 - 11 Mart 2017, ss.183-189

Kitap & Kitap Bölümleri

Marka Nefreti, Olumsuz Geçmiş Deneyim ve Olumsuz Ağızdan Ağıza İletişim Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Kargo Taşımacılığı Sektöründen Ampirik Kanıtlar

Current Debates in Social Science 2021, Koç, Alper Şevket; Çağlar, Ünal; Çevik, Abidin, Editör, IJOPEC Publication, London, ss.158-179, 2021

Yeşil Pazarlama Yönelimi

Muhasebe- Organizasyon- Pazarlama: Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler Cilt 2 – Pazarlama-Organizasyon, Karabulut, Şahin., Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.189-212, 2021

An Examination Of Young Consumers’ M-Commerce Adoption Antecedents: A Structural Equation Modeling (SEM)- Neural Network Approach (NN)

Challenges in Economics and Business Studies from Researches to Practices, Gülbahar, Onur Mehmet.; Yıldız, Hilal., Editör, IJOPEC Publication, London, ss.429-448, 2020

Pazarlamada Nesnelerin İnterneti Teknolojisi ve Uygulamaları

Endüstri 4.0’ın Modern İşletmecilik Üzerine Etkileri, Ahmet Ferda Çakmak, Nermin Kişi, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.173-194, 2020

Evaluation of Young Consumers’ Remanufactured Products Purchase Intention Within Context of Extended Planned Behavior Theory

The Circular Economy and Its Implications on Sustainability and the Green Supply Chain, Akkucuk, Ulas., Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.246-264, 2019

Metrikler

Yayın

39

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

2

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları