SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Multidisciplinary Learning Environments (MLE): Young Minds Science and Art Summer Camp Project
Journal of STEM Teacher Institutes
, cilt.3, sa.2, ss.1-23, 2023 (Hakemli Dergi)
TECHNOLOGY EDUCATION IN PRIMARY SCHOOLS: AN OVERWIEV OF TURKEY AND SCOTLAND
Psycho-Educational Research Reviews
, cilt.10, sa.3, ss.204-220, 2021 (Hakemli Dergi)
Informational Texts Comprehension with Collaborative Strategic Reading Model
SLAVERY : THEORY AND PRACTICE
, cilt.9, sa.4, ss.445-459, 2021 (Hakemli Dergi)
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARI
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.43, ss.408-424, 2021 (Hakemli Dergi)
Yazı Biçimi Öğretimi Konusunda Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.52, sa.2, ss.331-356, 2019 (Hakemli Dergi)
Okuduğunu Anlama Becerilerinin Gelişimine Uzamsal Bir Bakış
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.85-124, 2019 (Hakemli Dergi)
İLKOKUL SINIF ASİSTANLARININ GÖREVLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: BİRLEŞİKKRALLIK ÖRNEĞİ
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.11, sa.58, ss.553-558, 2018 (Hakemli Dergi)
AİLELERİN SINIF ÖĞRETMENLERİNE UYGULADIĞI MOBBİNG DAVRANIŞLARI
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.4, ss.2357-2389, 2018 (Hakemli Dergi)
SURİYELİ VE TÜRK ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMEN VE OKUL KAVRAMLARINA YÖNELİKMETAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.11, sa.56, ss.676-694, 2018 (Hakemli Dergi)
2017 TÜRKİYE VE 2010 ABD KALİFORNİYA EYALETİ ANADİLİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINDAİ LK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.11, sa.56, ss.658-670, 2018 (Hakemli Dergi)
Okumadan Önce, Okuma Esnasında, Okumadan Sonra Düşün” Stratejisinin Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisi
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.12, ss.313-336, 2017 (Hakemli Dergi)
TRT’NİN POPÜLER ÇOCUK ŞARKILARI YARIŞMASI’NDA FİNALE KALAN ESERLERİN DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.10, sa.48, ss.561-569, 2017 (Hakemli Dergi)
Students Are Not Highly Familiar with Astronomy Concepts But What about the Teachers
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES
, cilt.3, sa.4, ss.31-41, 2015 (Hakemli Dergi)
İlköğretim birinci kademe performans görevlerinin öğretmen ve veli görüşleri açısından değerlendirilmesi
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.II, ss.114-131, 2014 (Hakemli Dergi)
Basic astronomy concepts in the footsteps of Eratosthenes
ELSEVIER: Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.116, sa.3731–3739, 2014 (Hakemli Dergi)
Hayat Bilgisi ders kitaplarının dil ve anlatım yönünden değerlendirilmesi
Türkiyat Araştırmaları Dergisi
, cilt.0, sa.32, ss.155-176, 2012 (Hakemli Dergi)
Chunked texts in reading class The case of Turkish learners of English
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.32, ss.65-76, 2012 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme kuramına ilişkin bilgi düzeyleri
Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.32, ss.265-283, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamaları dersine ilişkin algıları
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.16, sa.2, ss.231-252, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine İlişkin Algıları
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.16, sa.2, ss.231-252, 2010 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİNE İLİŞKİN ALGILARI
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.16, sa.2, ss.231-252, 2010 (Hakemli Dergi)
Language and education problems of international students in Turkey
Manas Journal of Social Studies
, cilt.12, sa.24, ss.65-85, 2010 (Hakemli Dergi)
Science and nonscience students ideas about basic astronomy concepts in training for elemantary school teachers
Astronomy Education Review
, cilt.6, sa.1, ss.15-24, 2007 (Hakemli Dergi)
Anlamlı öğrenme stratejilerinin İngilizce okuduğunu anlamaya etkisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.14, ss.6-12, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Göç Konulu Resimli Çocuk Kitaplarına Yönelik Okur Tepkileri
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022
İlkokul Sınıf Asistanlarının Görevlerine Yönelik BirAraştırma: Birleşik Krallık Örneği
2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF LIMITLESS EDUCATIONAND RESEARCH (ISLER 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
Öğretmen adaylarının dinleme becerileri ile bireyler arası çatışmaları yönetme biçimleri arasındaki ilişki
VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016
Öğretmen Adaylarının Dinleme Becerileri ile Bireylerarası Çatışmaları Yönetme Biçimleri Arasındaki İlişki
VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016
An Examination of Songs Making It to the Finals in TRT's Popular Nursery Rhymes Competition in terms of Values Education
3. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, cilt.1, ss.163-164
Opinions of the govermental agency and non-govermental organization administrators regarding community service learning
The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Anlamlı Gruplandırma Stratejisi
Okuduğunu Anlama Stratejileri, Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.23-32, 2020
Eğitim ve Ders Kitapları
Ders kitabı incelemesi, Özcan Demirel, Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.3-13, 2019
Eğitimle ilgili temel kavramlar
Eğitime Giriş, Kasım Kıroğlu, Cevat Elma, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-15, 2019
Bir meslek olarak öğretmenlik
Eğitime Giriş, Özcan Demirel, Zeki Kaya, Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.357-386, 2018