Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

GÖRSEL OKURYAZARLIK BAĞLAMINDA TELEVİZYON DİZİLERİNDE GELENEKSEL MEKÂNLAR ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

I. ULUSLARARASI İLETİŞİM VE YÖNETİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, cilt.1, ss.1115-1125

BİR ANLATI ARACI OLARAK GÖRÜNTÜ DİLİ: TÜRKİYE DİZİLERİNDE İSTANBUL

II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ - CONGIST’19- ŞEHRİN DİLİ -, 18 - 20 Eylül 2019, cilt.1, ss.129

DARBE ÖNCESİ VE DARBE SÜRECİNİN TELEVİZYON DİZİLERİ ANLATI GERÇEKLİĞİNDE YENİDEN İNŞASI: “HATIRLA SEVGİLİ” DİZİSİ ÖRNEĞİ

Teori ve Pratikte Siyasal İletişim Sempozyumu: Batı Dışı Yaklaşımlar, Aydın, Türkiye, 12 - 13 Ekim 2018, cilt.1, ss.184-199

Ürün Yerleştirmede Renk ve Dizi Karakteri Üzerinden İlişkisel Sunum: İstanbullu Gelin Dizisi Örneği

2nd International Conference on New Trends in Communication :Entertainment and Product Placement, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.191-196

TÜRKİYE’DE TELEVİZYON DİZİLERDE ÜRÜN YERLEŞTİRME İLE BATI YAŞAM TARZI PAZARLAMA: HAYAT ŞARKISI DİZİSİ ÖRNEĞİ

4. Uluslararası Çin’xxden Adriyetik’xxe Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 12 - 14 Mart 2017, ss.26

Panoptikondan Gözetim Teknolojisine Devletin Kontrol Kurma Süreci

Yeni Medya Çalışmaları II. Ulusal Kongre, İstanbul, Türkiye, 26 Şubat - 01 Mart 2015, ss.335-359

MİZAH VE İKNA TELEVİZYON REKLÂMLARINDA İKNA ARACI OLARAK MİZAH

Atatürk Üniversitesi Ulusal İletişim Kongresi: “Gülmenin Arkeolojisi ve Medyada Mizah Olgusu, Erzurum, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010

Mitoloji ve Sinema Türk Sinemasında Kadın Oyuncu Rol Maskeleri

Selçuk Üniversitesi 3. Uluslararası Bir Bilim Kategorisi Olarak Kadın: Edebiyat, Dil, Kültür ve Sanat Çalışmalarında Kadın Sempozyumu, Konya, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010

Gelişim Süreci İçinde Televizyonun Çocuklar Üzerindeki Etkileri

Hacettepe Üniversitesi II. Uluslar arası Çocuk Sağlığı ve Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.738-741

Kitap & Kitap Bölümleri

DİJİTALLEŞEME İLE YAPAY ZEKÂNIN REKLAM ALANINA KATILIMI

İLETIŞIM B ILIMLERINDE YAPAY ZEKA, Mehmet Akif Günay, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.44-61, 2023

The Narrative of Violence in the Framework of the Post-Truth Concept in Television Series

Narrative Theory and Therapy in the Post-Truth Era, Recep YILMAZ, Editör, IGI Global, Hershey, ss.43-60, 2022

Siyasal Reklam Dijital Oyunda: Obama Seçim Kampanyası Örneği

Game-vertising Dijital Çağda Oyunlaştırma ve Reklam , M. Nur ERDEM, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.186-202, 2022

TELEVİZYON YAYINCILIĞINDA DİJİTAL PLATFORMLARLA DÖNÜŞEN İZLEYİCİ

DİJİTALLEŞME EKSENİNDE İLETİŞİM, KÜLTÜR VE MEDYA, YAŞAR, İbrahim Halil, Editör, Literatürk, Konya, ss.187-208, 2021

Cross-Media as a MultiPlatform Narrative Interaction Form

Handbook of Research on Narrative Interactions, Recep Yılmaz, Editör, IGI Global, Hershey, ss.274-291, 2021

TELEVİZYON DİZİLERİNDE KORKU KÜLTÜRÜNÜN KURULUMU

MEDYADA KORKU KÜLTÜRÜ ÜZERİNE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR, Erdem, Serhat, Editör, Literatürk, Konya, ss.59-82, 2021

SİNEMA GÖRSEL ANLATISINDA AYDINLATMA TEKNİĞİ

Neo-Sinema, Tekniğe ve Teknolojiye Dair Okumalar, Emre Ahmet Seçmen, Editör, Doruk, İstanbul, ss.225-254, 2021

Televizyonun Teknik Dönüşümünün İçeriğe Etkisi

Televizyon 4.0 Toplum 5.0 DönemindeYENİ İZLENCEYENİ İZLERKİTLE, Esennur Sirer, Editör, Literatürk, Konya, ss.107-126, 2020

Antik Çağdaki İlk Tedavi Merkezi: Asklepion

Engellilik Tarihi Yazıları, A. Resa Aydın, İshak Keskin, N. Zeynep Yelçe, Editör, İstanbul Üniversitesi Yayınevi, İstanbul, ss.119-129, 2020

Technical Structure of Fear in the Visual Narrative

Aestheticization of Violence, Horror and Power, M. Nur ERDEM, Nihal KOCABAY ŞENER, Tuğba DEMİR, Editör, IGI Global, Pensilyvanya, ss.19-35, 2020

A Study in Image CreationTechniques in the Contextof Visual Literacy

Handbook of Researchon MultidisciplinaryApproaches to Literacy inthe Digital Age, Nurdan Oncel Taskiran, Editör, IGI Global, Hershey PA,, ss.18-35, 2019

The Irony as a NarrativeAdvertising Strategy

Handbook of Research onNarrative Advertising, Recep Yılmaz, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.270-280, 2019

Product Placement Withthe Context of Characterand Narrator

Handbook of Research onNarrative Advertising, Recep YILMAZ, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.36-49, 2019

POST-MODERNİZMModernizmin Yeni Yol Haritasi: Post-Modernizm

Postlar Çağında İletişim, M. Nur ERDEMNihal KOCABAY‐ŞENER, Editör, Literatürk, Konya, ss.33-60, 2019

”Fatmagül’ün Suçu Ne?” Anlatısının Transmedya Hikaye Anlatıcılığı Bağlamında İncelenmesi

Halkla İlişkilerden Reklama, Sosyal Medyadan Turizme: Transmedya Hikayeciliği, Ercan Aktan, Editör, Literatürk, Konya, ss.299-324, 2018

Televizyon Dizilerinde Bir Pazarlama Motifi Olarak ’Şiddet’: Sen Anlat Karadeniz Dizisi Örneği

Sanal Alem/Medya Şiddeti ve Doğurduğu Sosyal Travmalar, Adem Solak- Nurten Sargın, Editör, HEGEM, Ankara, ss.318-336, 2018

Sosyal Medyada Şiddet ve Şiddet İçerikli Paylaşımlara Yönelik Bir Çalışma

Sanal Alem/ Medya Şiddeti ve Doğurduğu Sosyal Travmalar, Adem Solak- Nurten Sargın, Editör, HEGEM, Ankara, ss.337-347, 2018

Ürün Yerleştirmede Kavramsal Boyutlar ve Ürün Yerleştirme Ortamları İncelemesi

Teoriden Pratiğe, Spordan Medyaya: Ürün Yerleştirme Uygulamaları, Nursel BOLAT, Editör, Literatürk, Konya, ss.13-43, 2018

Sosyal Medya Reklamcılığı ve Dijital Mecra Etkileşimleri

Dijital Kültür ve İletişim, Veysel Çakmak - Selahattin Çavuş, Editör, Literatürk, Konya, ss.175-202, 2018

Sosyal Medyada Şiddet Ve Şiddet İçerikli Paylaşımlara Yönelik Bir Çözümleme.

SANAL ALEM/ MEDYA ŞİDDETİve DOĞURDUĞU SOSYAL TRAVMALAR, Adem SOLAK - Nurten SARGIN, Editör, Hegem, Ankara, ss.337-347, 2018

From Traditional to Transmedia: Transformation of the Narrative Strategies in the Product/Brand Placement

Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Recep Yılmaz, M. Nur Erdem, Filiz Akbaba, Editör, IGI Global, Hershey, ss.416-434, 2018

REKLAM ORTAMI OLARAK SİNEMA VESİNEMA REKLAMCILIĞI

Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları, Ömer Çakın, Editör, Literatürk, Konya, ss.50-76, 2018

Sosyal Medya Reklamcılığı ve Dijital Mecra Etkileşimleri

Dijital Kültür ve İletişim, Veysel Çakmak- Selahattin Çavuş, Editör, Literatürk Akademia, Konya, ss.175-202, 2018

Televizyon Dizilerinde Bir Pazarlama Motifi Olarak “Şiddet”: Sen Anlat Karadeniz Dizisi Örneği.

SANAL ALEM/ MEDYA ŞİDDETİve DOĞURDUĞU SOSYAL TRAVMALAR, Adem SOLAK - Nurten SARGIN, Editör, Hegem, Ankara, ss.318-336, 2018

The Functions of the Narratorin Digital Advertising

Narrative Advertising Models and Copceptualization in the Digital Age, Recep Yılmaz, Editör, IGI GLOBAL, Hershey, ss.184-202, 2017

The Role of Social Media Strategies in Competitive Banking Operations Worldwide

Social Media and Networking Concepts Methodologies Tools and Applications, Information Resources Management Association, Editör, IGI-GLOBAL YAYINLARI, Hershey, ss.180-217, 2015

Globalization and Social Media Strategies by Financial Institutions Worldwide

Managerial Issues in Finance and Banking, Ümit Hacioglu - Hasan Dincer, Editör, Springer International Publishing, ss.67-76, 2014

The Role of Social Media Strategies in Competitive Banking Operations Worldwide

Global Strategies in Banking and Finance, Hasan Dinçer, Ümit Hacıoğlu, Editör, IGI-Global, New Jersey, ss.304-340, 2013

Metrikler

Yayın

59

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları