Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okul Müdürlerinin Demokratik Tutumlarının Öğretmenlerin Örgütsel Yabancılaşma Algıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi ,
, cilt.12, sa.3, ss.1855-1873, 2023 (Hakemli Dergi)
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YAŞADIĞI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.4, 2022 (Hakemli Dergi)
Okullarda Yapılan Denetim Uygulamalarının Öğretmenlerde Yarattığı Stres
Scientific Educational Studies ( Bilimsel Eğitim Araştırmaları)
, cilt.6, sa.2, ss.193-213, 2022 (Hakemli Dergi)
The Relationship Between Teachers' Perceived Power Distance and Organizational Silence in School Management
International Journal of Psychology and Educational Studies
, cilt.9, sa.3, ss.644-664, 2022 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMENLER ODASI KONUŞMALARININ EĞİTİM-ÖĞRETİM SÜRECİNE ETKİSİ: ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE DAYALI BİR DEĞERLENDİRME
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.586-608, 2022 (Hakemli Dergi)
OKUL MÜDÜRLERİNİN DÖNÜŞÜMCÜ LİDERLİK ÖZELLİKLERİİLE ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ BENLİK SAYGILARIARASINDAKİ İLİŞKİYE YÖNELİK ÖĞRETMEN ALGILARI
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.18, sa.72, ss.1656-1675, 2019 (Hakemli Dergi)
Lise öğretmenlerinin bireyselyenilikçilik özelliklerininçeşitli değişkenlere göreincelenmesi
InternationalJournal of Human Sciences
, cilt.15, sa.4, ss.2212-2228, 2018 (Hakemli Dergi)
Denetime İlişkin Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.0, sa.28, ss.31-59, 2018 (Hakemli Dergi)
The Opinions of Teachers About the Innovation Level of Their Schools
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES
, cilt.6, sa.6, 2018 (Hakemli Dergi)
Okulda Örgütsel Depresyon
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.55-68, 2018 (Hakemli Dergi)
Okulda Örgütsel Deprasyon
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.55-68, 2018 (Hakemli Dergi)
Denetime ilişkin tutum ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.28, ss.31-59, 2018 (Hakemli Dergi)
İLKOKUL, ORTAOKUL VE LİSELERDE GÖREV YAPMAKTA OLAN ÖĞRETMENLERİN POLİTİK BECERİ DÜZEYLERİ
Bilimsel Eğitim Araştırmaları
, cilt.1, sa.1, ss.85-100, 2017 (Hakemli Dergi)
Bilim ve Sanat Merkezi Öğretmenlerinin Öz-Yeterlik Algılarınınİncelenmesi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.172-192, 2017 (Hakemli Dergi)
Hedef Kuramı Kapsamında Beklenen ve Gerçekleşen Yönetici Davranışları
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.17, sa.1, ss.32-47, 2017 (Hakemli Dergi)
Özel Eğitim Kurumlarında Çalışan Müdürlerin Hizmetkâr Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin Örgütsel Adanmışlık Düzeyleri Arasındaki İlişki
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.51-68, 2016 (Hakemli Dergi)
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN DEVAM ETTİKLERİ OKULLARI İLE BİLİM VE SANAT MERKEZİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI: KARŞILAŞTIRMALI DURUM ÇALIŞMASI
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.335-350, 2016 (Hakemli Dergi)
İlk ve ortaokul öğretmenlerinin etik duyarlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi Sinop ili örneği
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi ULUSLARARASI E- DERGİ
, cilt.4, sa.1, ss.187-206, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul müdürlerinin liderlik standartlarının geliştirilmesi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.20, sa.3, 2014 (Hakemli Dergi)
Bilgi iletişim teknolojilerinin denetimi
İlköğretim Online,
, cilt.13, sa.1, ss.292-305, 2014 (Scopus)
Öğretmenlerin iş yerinde yalnızlıkları ve yaşam doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
PEGEM Eğitim ve Öğretim Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.59-69, 2013 (Hakemli Dergi)
The study of teachers general cynicism inclinations in terms of life satisfaction and other variables
Creative Education
, cilt.9, sa.4, ss.588-591, 2013 (Hakemli Dergi)
Okul müdürlerinin resmi görev tanımlarının dışında olduğunu düşündükleri işlere ilişkin görüşleri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.1, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Özel Eğitim Meslek Okullarinda Engellilere Yönelik Verilen Eğitimin Etkililiği
International Pegem Conference on Education/, 16 - 19 Eylül 2020
Okulöncesi Eğitimde Velilerin Sınıfa Müdahalesinin ÖğretmenGörüşleri Açısından İncelenmesi5
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası100.Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.553-563
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Genel Öz YeterliliklerininBelirlenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası100.Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.564-572
Okul Öncesi Öğretmenlerinin İşyeri Arkadaşlığına İlişkinGörüşlerinin İncelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası100.Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.537-552
Oyun Kavramına Yönelik Farklı Kuşakların Metaforik Algıları
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongremize (Education Research and Teacher Education Congress/ERTE Congress ), 14 - 16 Eylül 2017
Okul Öncesi Öğrencilerinin İstenmeyen Davranışların Belirlenmesi Ve Bu Davranışlara Yönelik Öğretmenlerin Kullandıkları Yöntemler
3. Uluslararası EJER, Kongresi, 2 - 05 Haziran 2016
Öğretmen adaylarının dinleme becerileri ile bireyler arası çatışmaları yönetme biçimleri arasındaki ilişki
VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016
Öğretmen Adaylarının Dinleme Becerileri ile Bireylerarası Çatışmaları Yönetme Biçimleri Arasındaki İlişki
VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Şiddete Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, EYFOR, KKTC, 5 - 07 Kasım 2015
Denetim Raporlarının Etkililiği
Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, 20 - 22 Mayıs 2015
Öğretmen Adaylarının Bilgi Enformasyon ve Epistemeye Yönelik Metaforik ve Analojik Düşünme Biçimlerinin Analizi
Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, 20 - 22 Mayıs 2015
Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin Örgün Eğitimde Devam Ettikleri Okulları ve Bilim Sanat Merkezine İlişkim Metaforik Algıları Karşılaştırmalı Durum Çalışması
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi) Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015
Bilim ve Sanat Merkezi Öğretmenlerinin Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015
Kitap & Kitap Bölümleri
Sınıf Ortamının Fiziksel Düzenlenmesi
Sınıf Yönetimi, gül, ibragim;Gündüz, Yüksel, Editör, Pegem Akademi, ss.72-86, 2022
Öğretmenlerin İdari ve Yargısal Denerimi
Eğitim Hukuku, Tufan AYTAÇ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.125-166, 2020