Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Reklamda Çekicilik Unsuru Olarak Mitolojik Öğelerin Kullanımına Dair Bir Çözümleme

3. ULUSLARARASI SANAT, ESTETİK SEMPOZYUMU ve SERGİSİ, 4 - 06 Nisan 2019

Şiddetin Sosyal Medyada Travmatik Dışavurumu: Ahlaki Panik Kavramı Ekseninde Netnografik Bir İnceleme

Şiddet ve Sosyal Travmalar Uluslararası Kongresi, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.196-217

Şiddetin Estetiği: Dijital Oyunlarin Sinematik Fragman Anlatıları Üzerine Bir İ̇nceleme

2. Uluslararası Sanat, Estetik Sempozyumu ve Sergisi, 19 - 21 Nisan 2018

Culture, New Consumer Capitalism And Advertising Narrative In The Digital Age

The First International Conference on New Trends in Communication, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, cilt.1

Bir Öteki Yaratmak Yüzüklerin Efendisi Üçlemesinde Öteki Yaratımı

International Conference on Communication, Media, Technology and Design, 2 - 04 Mayıs 2013, ss.344-349

Televizyon Reklamlarında Çocuk Oyuncu Kullanımının Etik Açıdan Eleştirisi

International Symposium on Language and Communication: Research Trends and Challenges (ISLC), Türkiye, 10 - 13 Haziran 2012, ss.1155-1167

Kitap & Kitap Bölümleri

Reklamda Şiddetin Temsiline Dair Eleştirel Bir Giriş

Reklamdakiler: Reklam Çözümleme Örnekleri, Kocabay Şener, N. ve Gümüş, İ., Editör, Eğitim Yayınevi, ss.266-306, 2021

Sapiens'ten Technologicus'a Bilişselin ve Kültürel Olanın Evrimi: Yapay Zeka ve Dijital Kültür

Yapay Zeka ve Medya, Zengin, F. ve Kapır, B., Editör, Doruk Yayınevi, ss.15-57, 2021

Model of Acceptance with Peer Support (MAPS)

Consumer Behavior Models, Aktaş, H., Şimşek, G., Editör, Peter Lang 2020, ss.193-214, 2020

The Tale of Fabled Creatures: Penny Dreadful

Handbook of Research on Aestheticization of Violence, Horror and Power, Erdem, M.N., Kocabay-Sener, N., Demir, T., Editör, IGI Global, ss.215-233, 2020

Reklamda Şiddet Kodlamaları Üzerine Bir İnceleme

Sanal Alem/Medya Şiddeti, Nurten Sargın, Editör, HEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.370-381, 2018

Reklam Uygulamalarında Sanal Gerçeklik

Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları, Çakın, Ömer, Editör, LiteraTürk, ss.199-240, 2018

Narrative 3.0: Generating of User Integrated Narrative

Narrative Advertising Models and Conceptualization in the Digital Age, Recep Yılmaz, Editör, IGI Global, ss.97-116, 2017

Sosyal Medya Çağında Türkiye’de Reklam ve Reklam Anlatıları

Sosyal Medya İletişimi, Erdem Taşdemir, Emre Ş. Aslan, Editör, Gece Kitaplığı, ss.91-114, 2017

Türkiye’xxde Halkla İlişkilerin Değişen Yüzü: 1980 Sonrası Gelişmeler

Bu Toprakların İletişim Tarihi, Çağlak, Engin, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.315-326, 2016

Violence and Pornographic Violence As a Mass Entertainment Medium: A Study on Spartacus Series

Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry, Öztürk, Gülay, Editör, IGI Global, ss.278-295, 2014

Metrikler

Yayın

28