Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Çocukları İlkokula Başlayan Ebeveynlerin Okula Hazırbulunuşluk ve Okula Uyum Hakkındaki Görüşleri
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.213-237, 2022 (Hakemli Dergi)
Understanding Interaction Between Reading Performance and Message Awareness, Lexiacal Awareness and Phonogical Awareness
Studies in Educational Research and Development
, cilt.2, sa.1, ss.47-70, 2018 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Okul Yaşam Kalitesi Algıları: Demografik Bir İnceleme
The Journal of Academic Social Science
, cilt.5, sa.52, ss.430-442, 2017 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencileri Hemşehrilik Tutum Ölçeği Kırgızca Formunun Psikometrik Özellikleri
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.2, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bağışlama İstekliliğinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: OMÜ Örneği
TÜBAV BİLİM DERGİSİ
, cilt.10, sa.1, ss.113-123, 2017 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Farkındalık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Omü Örneği
Turkish Studies
, cilt.11, sa.19, ss.107-132, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Çatışma Eylem Stilleri ile Kültürlerarası Duyarlılık Düzeyleri Arasındaki İlişki
Manas Journal of Social Studies
, cilt.5, sa.4, ss.1-12, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlik Uygulaması Yapılan İlköğretim Okullarındaki Zorba Davranışların İncelenmesi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.5, sa.1, ss.205-229, 2014 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Yönetimine İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.2, ss.99-113, 2012 (Hakemli Dergi)
Algılanan Sosyal Destekle Akılcı Olmayan Davranışlar İlişkisi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.4, sa.1, ss.119-136, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
PERCEPTION OF ATATURK AMONG FACULTY OF EDUCATION STUDENTS: A COMPARATIVE ANALYSIS
ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH-IX, Ankara, Türkiye, 26 Aralık 2023, cilt.1, ss.2254-2262
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Atatürk Algısı: Karşılaştırmalı Bir Analiz.
9.Uluslararası Ankara Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Türkiye, 26 Aralık 2023
Kelime Öğretimi Yöntem ve Tekniklerinin Kelime Hazinesini Geliştirmeye Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması / The Effect of Vocabulary Teaching Methods and Techniques on Developing the Vocabulary: A Meta Analysis Study
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019
Cinsiyet Biliş Ötesi Farkındalığı Etkiler mi? Bir Meta-Analiz Çalışması
18.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 19 Ekim 2019
Ortaokul Öğrencilerinin Beslenme ve Güvenilir Gıda Tüketimi Hakkındaki Bilgi ve Farkındalıkları.
1. Uluslararası Beslenme, Obezite ve Toplum Sağlığı Kongresi, Türkiye, 01 Mart 2019
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kültür ve Kültüre Duyarlı Öğretimle İlgili Görüşleri: Zihin Haritası Temelli Bir Değerlendirme
17.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
Cinsiyetin Çok Kültürlü Eğitime İlişkin Tutum Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
9.Uluslararası Eğitim Araştirmaları Birliği Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Etkin Vatandaşlık Algılarının İncelenmesi
9.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017
Roman Çocukların Okul Doyumu Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Samsun İli Örneği
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
Sınıf Öğretmeni Adaylarinin Kültürlerarasi Duyarlilik Kavramina İlişkin Geliştirdikleri Metaforlarin İncelenmesi
7. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015
Çocuklarda Günlük Yaşam Algısı
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014
Kitap & Kitap Bölümleri
Kültürel Vatandaşlık
Yeni Vatandaşlık Yaklaşımları ve Eğitimi, Birol Bulut, Editör, Pegem Akademi, ss.193-213, 2023
Göç Eden Çocuklar ve Hakları
Çocuk Hakları ve Eğitimi, Elif Mercan Uzun, Hatice Özaslan, Editör, Hedef CS Yayıncılık, ss.156-174, 2023
Üstbilişsel Okuma Stratejileri
Okuduğunu Anlama Stratejileri, Kıroğlu Kasım, Editör, Pegem Akademi, ss.2-17, 2020
İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Zihin Haritalarında Şiddet
Şiddet ve Sosyal Travmalar , Adem SOLAK, Editör, Hegem Vakfı, Ankara, ss.360-395, 2018