Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Uzman Öğretmenlik Eğitim Programı Seminerine Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 14 Kasım 2022

Sınıf Öğretmenlerinin Gems Programı Hakkındaki Görüşleri

IXth International Eurasian Educational Research Congress. EJERCongress 2022, Türkiye, 22 Haziran 2022

Sınıf Öğretmenlerinin Ters Yüz Öğrenme Modeline İlişkin Öz-Yeterlilik Algıları

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER Cogress 2021), Türkiye, 07 Temmuz 2021

Sınıf Öğretmenlerinin Mülteci Öğrencilerin Sosyal Becerilerine Yönelik Görüşleri

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER Cogress 2021), Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türk Eğitim Sisteminin Sorunlarına ilişkin Görüşleri.

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019

İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumları.

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019

Sınıf Öğretmeni Adaylarının KPSS ve Mülakata ilişkin Görüşleri.

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019

Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Yükseköğrenim Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar (Bayburt Örneği).

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100.Yıl Eğitim Sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2019

Velilerin Oyun ve Oyuncak Kavramlarına Yükledikleri Metaforların İncelenmesi

3.Uluslarası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, 10 - 13 Ekim 2018

VELİLERİN OYUN VE OYUNCAK KAVRAMLARINA YÜKLEDİKLERİ METAFORLARIN İNCELENMESİ

3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, 10 - 13 Ekim 2018

İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Dijital Sınıf ve Öğretmen Algısı

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Vatandaşlık Düzeyi Ve Algısı

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kaynaştırma Eğitimine İlişkin Yeterlikleri ve Tutumları

Uluslararası Katılınılı 27. Ulusal Özel Eğtim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, ss.53

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Etkin Vatandaşlık Algılarının İncelenmesi

9.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017

Examining Formal Creative Thinking Skills of 9th Grade of SecondaryEducation Students

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 01 Eylül 2016

ilkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Empatik Eğilim Düzeylerinin incelenmesi

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014

Lise öğrencilerinin Internet kullanımı

5th International Computer&Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011

Investigation of University Students Attitude Toward the Use of PowerPoint According to Some Variables

World Conference of Information Technology (WCIT 2010), 6 - 10 Ekim 2010, cilt.3, ss.1341-1347 identifier

Yedinci sınıf seviye belirleme sınavı matematik sorularına ilişkin öğrenci görüşleri

Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme II. Ulusal Kongresi, Türkiye, 10 Mayıs 2010

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Laboratuara Yönelik Tutumları

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Fırat Üniversitesi, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010

Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih nedenlerinin belirlenmesi

The second International Congress of Educational Research, Türkiye, 29 Nisan 2010

Kitap & Kitap Bölümleri

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Lego Kullanımı

İlkokullarda Uygulama Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Yavuz DEĞİRMENCİ, Ceren ÇEVİK KANSU, Editör, Nobel Yayınevi, ss.1-29, 2022

Bilirkişi Raporları

Metrikler

Yayın

69

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

10

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları