Yayınlar & Eserler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Yapay Zekâ Teknolojilerinin Sinemada Temsili: “I Am Mother” Filmi Üzerine Bir İnceleme

İSTİNYE ÜNİVERSİYESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ 2. MEDYA VE TOPLUM SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 27 Mayıs 2022

Dijital Reklamlarda Aristoteles’in İkna Unsurlarının (Ethos, Logos, Pathos) Kullanımı Üzerine Bir İnceleme

Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu (ICOMS), Sakarya, Türkiye, 29 Kasım 2021, ss.27

Kitap & Kitap Bölümleri

A Study on the Digital Game Addiction Tendency of Generation Z Individuals

Handbook of Research on Perspectives on Society and Technology Addiction, Rengim Sine Nazlı, Gülşah Sari, Editör, IGI Global, ss.344-356, 2023

Reklam ve Oyunlar: Z Kuşağı Üniversite Öğrencilerinin Oyun İçi Reklamlara İlişkin Tutumlarına Yönelik Bir Araştırma

Game-vertising Dijital Çağda Oyunlaştırma ve Reklam, M. Nur ERDEM, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.135-153, 2022

Spin Doctor in the Post-Truth Era: “Our Brand Is Crisis” Movie Example

Narrative Theory and Therapy in the Post-Truth Era, Yılmaz Recep, Koç Bozkurt, Editör, IGI Global, ss.161-174, 2022

Yeni Medyada Üretilen Nefret Söylemini Sinema Üzerinden Okumak: The Hater Filmi Üzerine Bir İnceleme

Görme Pratikleri Disiplinlerarası Görsel iletişim Çalışmaları, Özlem Gündüz Kalan, Mehmet Sarı, Editör, Literatürk, Konya, ss.181-211, 2022

Transmedya Hikâyeciliği Bağlamında Dijital Oyunlar Üzerine Bir İnceleme: "Mortal Kombat" Örneği

Oyunların Dijital Hali II, Özgün Arda Kuş, Özge Uğurlu Akbaş, Editör, Literatürk, Konya, ss.221-246, 2022

Festinger'in Bilişsel Çelişki Kuramının Sinema Üzerinden Okunması: "The Dilemma" Filmi Üzerine Bir İnceleme

Kuram ve Uygulamalarla İkna, Prof. Dr. Ece Karadoğan Doruk Dr. Öğr. Üyesi Sezgin Savaş, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.49-74, 2021

Kuşaklararası Mobil Oyun Oynama Pratikleri Üzerine Nitel Bir İnceleme

Oyunların Dijital Hali, UĞURLU AKBAŞ ÖZGE, KUŞ ÖZGÜN ARDA, Editör, Urzeni Yayınevi, İstanbul, ss.77-118, 2021

Metrikler

Yayın

10

Proje

2