Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmenlerin Okul Dışı Öğrenme Ortamlarını Düzenlemeye İlişkin Yeterliliklerinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.1462-1499, 2023 (Hakemli Dergi)
Türkiye'de Argümantasyon İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.40, sa.2, ss.591-628, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Doğaya Bağlılık Düzeylerinin Belirlenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.441-458, 2021 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ARGÜMANTASYON BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE ANALİZİ: BİR UZAKTAN EĞİTİM ÇALIŞMASI
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.732-758, 2021 (Hakemli Dergi)
Canlılar Dünyasına Yolculuk Konu Alanına Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.74-84, 2021 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Alanları İle Bilgisayara Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.155-164, 2018 (Hakemli Dergi)
Fen Öğretiminde Toulmin Argümantasyon Modelinin Sınıf Dışı (outdoor)Eğitim Süreci ile Bütünleştirilmesi: Örnek Etkinlikler
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.103-120, 2018 (Hakemli Dergi)
İLKOKUL 4. SINIF MÜFREDATINDA YER ALAN CÜMLENİN ÖĞELERİ KONUSUNUN SINIF DIŞI (OUTDOOR) ETKİNLİKLERLE DESTEKLENEREK ÖĞRETİLMESİ
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.521-531, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkiye ile Çin, Finlandiya, Japonya ve Hollanda’nın Öğretmen Yetiştirme ve Seçme Sistemlerinin Karşılaştırılması
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.7, sa.2, ss.63-72, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Hak ve Sorumluluk Kavramlarının Sınıf Dışı Etkinliklerle Desteklenerek Öğretilmesi
7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018
2017 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın 4. ve 7. Sınıf Düzeylerinde Yeralan Kazanımlarının Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi Alternatif Etkinlik Tasarımı
7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018
Türkiye’de Sınıf Dışı Eğitim ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
International Outdoor Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2018
2017 Fen Bilimleri Öğretim Programı’nın 3. ve 4. Sınıf Düzeylerinde Yer Alan Kazanımların Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi: Alternatif Etkinlik
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
Fen Eğitiminde Toulmin Argümantasyon Modelinin Sınıf Dışı Etkinliklerle Bütünleştirilmesi: Örnek Etkinlikler
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
X Kuşağından Z Kuşağına Oyunlar
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
İLKOKUL 4. SINIF MÜFREDATINDA YER ALAN CÜMLENİN ÖĞELERİ KONUSUNUN SINIF DIŞI ETKİNLİKLERLE DESTEKLENEREK ÖĞRETİLMESİ
16TH INTERNATIONAL PRIMARY EDUCATION SYMPOSIUM, 8 - 11 Mayıs 2017
Kitap & Kitap Bölümleri
Sınıf Dışı Eğitim ve Argümantasyon
Disiplinlerötesi Sınıf Dışı Eğitim, Ayça Cirit Gül, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.107-128, 2023