Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Çalışan Kadınların Covid-19 Pandemisi Döneminde Ev İçi Rollerindeki Değişim: Emek Sömürüsü

ULUSLARARASI KADIN VE AİLE SEMPOZYUMU, Samsun, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2021, ss.94-115 Sürdürülebilir Kalkınma

Dijital Dönüşümün Periyotlarında Medya ve Gazetecilik Alanındaki Birikim ve Sıçramalar

V. Uluslararası Kültür Sempozyumları: Uluslararası Türk Dünyası Basın Sempozyumu, Amasya, Türkiye, 14 - 17 Mart 2019, ss.153-176

Üniversite Öğrencilerinin Siber Zorbalık ve Mağduriyet Durumlarının İncelenmesi: İletişim Fakültesi Örneği

Şiddet ve Sosyal Travmalar Uluslararası Kongresi, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.368-385

Mobil Gazetecilik Uygulamalarının İletişim Fakültesi Öğrencilerinin Haber Tüketim Pratikleri Üzerindeki Etkisi

International Symposium on Communication in the Digital Age, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018, ss.262-271

Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Medyada Mahremiyet Algılarının İncelenmesi

International Symposium on Communication in the Digital Age, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018, ss.125-134

İletişim Fakültesi Öğrencilerinin Sanal Ortam Yalnızlık Düzeylerinin Sosyal Ağları Kullanım Amaçları Açısından İncelenmesi

12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.330-331

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumunun Tam Metin Kitabında Yayınlanan Bildirilerin Bibliyometrik Analizi

12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.164-171

Examination of Articles Published about Self-Regulated Learning in Selected Journals of Instructional Technologies Field from 2011 to 2016

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, cilt.4, ss.227-236

Öğretmenlerin İnternete Yönelik Epistemolojik İnançlarının Bireysel Yenilikçilik Özellikleri Açısından İncelenmesi

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.189

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Öğretime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.97

Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Hazır Bulunuşluluk Düzeylerinin İncelenmesi

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.298-307

Çevrimiçi Öğrenmede Araştırma Topluluğu Algısının İncelenmesi

Uluslararası Eğitim Teknolojisinde Yeni Eğilimler Konferansı, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 14 - 15 Nisan 2014, ss.28

Öğretmen Adaylarının Sanal Ortam Kişilerarası Güven Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

International Symposium on Changes and New Trends in Education, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, ss.343-350

Examination of self-regulated learning strategies in programming languages courses

3rd World Conference on Information Technology, Barcelona, İspanya, 14 - 16 Kasım 2012, cilt.3, ss.903-909

Üniversite Öğrencilerinin Sanal Ortam Kişilerarası Güven Düzeylerinin İncelenmesi

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.393-398

Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Ağ Sitelerini Kullanma Amaçlarının İncelenmesi

7th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.218-220

Investigation of University Students' Online Self-Regulated Learning Levels

2nd International Conference on Educational Sciences, “Information and Communication Technologies in Education", Tirane, Arnavutluk, 29 - 30 Mart 2013, cilt.2, ss.113-127

Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Düzeylerinin İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012

Computer and instructional technologies preservice teachers’ attitudes regarding distance education

World Conference on Educational Technology Researches, Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 09 Temmuz 2011, cilt.28, ss.661-666 identifier

Investigation of relationship between preservice teachers’ unethical computer using behavior and attitudes towards the using of internet

World Conference on Educational Technology Researches, Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 09 Temmuz 2011, cilt.28, ss.667-672 identifier

Bilişim Teknolojileri Öğretimi için Geliştirilen Örnek Analojiler

4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, cilt.4, ss.639-646

Öğretmen Adaylarının Öğretim Materyali Hakkındaki Metaforlarının İncelenmesi

4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, cilt.4, ss.452-456

Pre-service teachers’ perceived internet self-efficacy and levels of internet use for research

World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4370-4376 identifier

Education faculty students’ preferred learning situation about computer literacy

World Conference on Educational Sciences, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4576-4580 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Öğretmen Adaylarının İnternet ve Bilgisayar Hakkındaki Metaforlarının İncelenmesi

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.172-176

Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlığı ve Araştırma Yaparken İnterneti Kullanma Düzeyleri

2nd International Computer and Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.778-786

Kitap & Kitap Bölümleri

Sosyal Medyada Nefret Söyleminin Tespit Edilmesine Yönelik Göstergelerin Sınıflandırılması: Sistematik Bir İnceleme

İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar V, Oğuzhan ÖZTAY, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.91-112, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Post–Pozitivizm: Bilime Geleneğin Ötesinden Bakmak

“Post-”lar Çağında İletişim, Mevlüde Nur ERDEM,Nihal KOCABAY ŞENER, Editör, Literatürk Academia, İstanbul, ss.61-84, 2019

Digital Storytelling as a Self-Regulated Learning Tool

Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Recep Yılmaz,M. Nur Erdem,Filiz Resuloğlu, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.209-232, 2018

Üniversite Öğrencilerinin Siber Zorbalık ve Mağduriyet Durumlarının İncelenmesi: İletişim Fakültesi Örneği

Sanal Alem / Medya Şiddeti, Nurten SARGIN, Editör, HEGEM Yayınları, Ankara, ss.368-385, 2018

Kitlesel Açık Çevrimiçi Dersler (MOOCs) Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları II, Gülay EKİCİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.212-254, 2015

Döndürülmüş Sınıf (Flipped Classroom) Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları III, Gülay EKİCİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.97-146, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğrenme Yönetim Sistemleri

Eğitimciler için Bilişim Teknolojileri, Hüseyin ÇAKIR,Selami ERYILMAZ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.507-538, 2014

Sınıfta Tek Bilgisayar

Eğitimciler için Bilişim Teknolojileri, Hüseyin ÇAKIR,Selami ERYILMAZ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.399-428, 2014

Metrikler

Yayın

50

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

34

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

3

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları