SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Senaryo Temelli Robotik Kodlama: Ortaokul Örneği
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.792-819, 2023 (Hakemli Dergi)
Nomenclature of Cyclic and Aromatic Hydrocarbons by Educational Games: OrgChemGame.
International Journal of Progressive Education
, cilt.17, sa.4, ss.297-307, 2021 (Hakemli Dergi)
Importance of pre-school science education
SHS web of conferences
, 2017 (Hakemli Dergi)
Evaluation of the uses of acids and bases in daily life from an educational standpoint
JOURNAL OF STUDIES IN EDUCATION
, cilt.1, sa.6, 2016 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması deneyimlerine bir bakış
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, ss.387-401, 2015 (Hakemli Dergi)
A Situatıonal Study for the Identificatıon of Pre-Service Science Teachers’ Creatıve Thinking and Creatıve Scientıfıc Thinkıng Skills
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE
, cilt.6, sa.27, ss.82-85, 2015 (Hakemli Dergi)
An Inquiry Concerning the Characterıstics of the Creative Person
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE
, cilt.6, sa.27, 2015 (Hakemli Dergi)
Evaluation of Science Teacher Candidates’ Level of Knowledge Regarding the Use of Microscopes
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE
, cilt.6, sa.24, 2015 (Hakemli Dergi)
Evaluation of Critical Thinking Skills and Self Efficacy Levels among Science Teacher Candidates
Research on Humanities and Social Sciences
, cilt.5, sa.11, ss.89-94, 2015 (Hakemli Dergi)
A Study Evaluating the Knowledge of Science Teacher Candidates Regarding Microscopes
International Journal of Business and Social Science
, cilt.6, sa.8, ss.223-226, 2015 (Hakemli Dergi)
Examining Research Questıons on Germination from the Perspective of Scientific Creativity
Journal of Education and Practice
, cilt.6, sa.26, 2015 (Hakemli Dergi)
Perception of Scientific Creativity and Self-Evaluation among Science Teacher Candidates.
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE
, cilt.6, sa.18, ss.181-183, 2015 (Hakemli Dergi)
Besin alırken nelere dikkat ediyoruz Fen bilgisi öğretmenliği örneği
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.40, ss.373-387, 2015 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının mikroskop kullanım bilgilerinin incelenmesi
mersin eğitim fakültesi dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.1-21, 2014 (Hakemli Dergi)
Fen öğretmen adaylarının oyunlara ilişkin görüşleri ve hazırladıkları oyunların değerlendirilmesi
Kefad-Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.299-318, 2012 (Hakemli Dergi)
Analogies Through the point of view of pre service science teachers
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.86-114, 2011 (Hakemli Dergi)
Epistemolojik inanışlar ve öğretme öğrenme süreçleri
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.32, ss.75-93, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Fen Bilgisi Öğrencilerinin Laboratuvar İmajlarının Çizimlerle Belirlenmesi
Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, 23 - 24 Kasım 2019
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Titrasyon Düzeneğine Ait Çizimlerinin İncelenmesi
100.yıl sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2019
Fen Bilgisi Öğrencilerinin Gözüyle “Hayalimdeki Laboratuvar”
erpa,2019, 19 - 22 Haziran 2019
A Overview of the Problem Scenarios by Robotic Coding: A Case of the Secondary School.
5.International Congress on Education and Social Sciences., İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019
Robotik kodlama ile problem senaryolarına bir bakış: İlkokul örneği
12.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019
Problem senaryosu ile zihin haritası: fen öğretmen adayı örneği.
12.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019
OrgChemGame
3. ınternational contemporary educational research congress, 5 - 08 Temmuz 2018
Senaryo Metni ile Adım Adım Grafik
3. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi (CEAD), Krakow, Polonya, 5 - 08 Temmuz 2018
Fen Bilgisi Öğrencilerinin Verniyerli Kumpas ve Mikrometre ile Veri Okuma Yeterliklerininİncelenmesi
27.Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), 18 - 22 Nisan 2018
The review on the scientific process skills and the levels to create a grafic: The sample on science teaching candidates
27.uluslararası eğitim bilimleri kongresi, 18 - 22 Nisan 2018
Bilişsel Stil ve Motivasyonun İncelenmesi: Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Örneği
27.Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), 18 - 22 Nisan 2018
USE OF CONCEPT MAPS IN ELIMINATING MISCONCEPTIONS
icemst, 18 - 21 Mayıs 2017
Prospective Science Teachers Levels of Categorizing and Exemplifying Experimental Process Skills
icsser-2016, 4 - 06 Kasım 2016
Vıews of scıence teacher candıdates on teachıng a lesson ın laboratory and examınatıon of the experıments whıch they ımprove
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 19 - 22 Mayıs 2016
Fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre bilinci ve öğretimine ilişkin algılarının belirlenmesi
9th International Balkan Education and Science Congress, 16 - 18 Ekim 2014
Assessment of open ended questions directed to prospective science teachers in terms of scientific creativity
erpa2014, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152
Assessment of prospective science teachers metacognition and creativity perceptions and scientific toys in terms of scientific creativity
erpa 2014, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152
Fen bilgisi öğretmen adaylarının verilen problem senaryolarına dair çizdikleri kavram haritalarının değerlendirilmesi
Inte 2013- 4.International Conference On New Horizons İn Education, 25 - 27 Haziran 2013, cilt.3, ss.445-453
Fen bilgisi öğretmen adaylarının genel özyeterlikleri ile bilişötesi farkındalıklarının belirlenmesi
Inte 2013- 4.International Conference On New Horizons İn Education. Proceedings Book, Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, ss.191-198
sorgulamaya dayalı örnek olayların, okulöncesi çocuklarının bilimi sorgulama düzeylerine ve kavram gelişimlerine etkisi
ulusal okulöncesi kongresi, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011
A bee model proposal in understanding of the endocrine system
wces 2009, 3 - 06 Şubat 2009, cilt.1
Fen bilgisi öğretmen adaylarının çoklu zeka kuramıyla ilgili bilgi ve uygulama yeterlikleri
Hacettepe Üniversitesi İlköğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007
İlköğretimdeki yeni fen ve teknoloji ders programlarına yönelik hizmet içi eğitim ve seminerler konusunda sınıf öğretmenlerinin görüşleri
16.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Okul öncesi dönemde bilim anlayışı ve düşünme becerilerinin geliştirilmesi.
Okul öncesi dönemde fen eğitimi, Şahin, Fatma, Editör, hedef cs, Ankara, ss.25-60, 2019
Fen Bilgisi Laboratuvar Deneyleri
Anı Yayıncılık, Ankara, 2006