Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Fen Bilgisi Öğrencilerinin Laboratuvar İmajlarının Çizimlerle Belirlenmesi

Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, 23 - 24 Kasım 2019

A Overview of the Problem Scenarios by Robotic Coding: A Case of the Secondary School.

5.International Congress on Education and Social Sciences., İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019

Robotik kodlama ile problem senaryolarına bir bakış: İlkokul örneği

12.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019

Problem senaryosu ile zihin haritası: fen öğretmen adayı örneği.

12.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019

OrgChemGame

3. ınternational contemporary educational research congress, 5 - 08 Temmuz 2018

Senaryo Metni ile Adım Adım Grafik

3. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi (CEAD), Krakow, Polonya, 5 - 08 Temmuz 2018

Levels of prospective science teachers' ability to structure 5E model

ERPA International Congresses on Education (ERPA), Budapest, Macaristan, 18 - 21 Mayıs 2017, cilt.37 Creative Commons License identifier

Importance of pre-school science education

ERPA International Congresses on Education (ERPA), Budapest, Macaristan, 18 - 21 Mayıs 2017, cilt.37 Creative Commons License identifier

Fen bilgisi öğretmen adaylarının genel özyeterlikleri ile bilişötesi farkındalıklarının belirlenmesi

Inte 2013- 4.International Conference On New Horizons İn Education. Proceedings Book, Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, ss.191-198

Öğrenme öğretme ve değerlendirme boyutlarıyla kavram haritalarına farklı bir bakış

9.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

Fen bilgisi öğretmen adaylarının çoklu zeka kuramıyla ilgili bilgi ve uygulama yeterlikleri

Hacettepe Üniversitesi İlköğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007

Kitap & Kitap Bölümleri

Okul öncesi dönemde bilim anlayışı ve düşünme becerilerinin geliştirilmesi.

Okul öncesi dönemde fen eğitimi, Şahin, Fatma, Editör, hedef cs, Ankara, ss.25-60, 2019

Metrikler

Yayın

69

H-İndeks (WoS)

3

Proje

8

Açık Erişim

2