SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ORTA ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN MEKÂNSAL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.1448-1468, 2022 (Hakemli Dergi)
Hazard Perception and Disaster Information of Turkish Secondary School Students
Journal of Education in Black Sea Region
, cilt.6, sa.1, ss.62-78, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve bazı demografik değişkenlerle ilişkisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.361-378, 2012 (Hakemli Dergi)
Sosyal bilgiler ögretim programının ölçme degerlendirme boyutununögretmen görüslerine göre degerlendirilmesi Samsun ili örnegi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.223-236, 2010 (Hakemli Dergi)
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının coğrafya öğretiminde öz yeterlik algıları
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.223-230, 2006 (Hakemli Dergi)
Sinop ilinde etkili bir doğal afet türü heyelanlar
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, ss.67-106, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
YÜKSEKÖĞRETİMDE DENEYİMSEL ÖĞRENME
ELCON’2020, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2020
Erbaa, Niksar ve Taşova örnekleminde 8. Sınıf öğrencilerinin afet koruyucu davraniş bilgilerinin değerlendirilmesi
II. Uluslararasi Coğrafya Eğitimi Kongresi (UCEK-2019), Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019
Etnik kökenleri farklı üniversite öğrencilerinin Kolb öğrenme stilleri
VI th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
Analysis of 9th grade history and geography teaching programs with a multidiciplinary approach
CUDES, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, cilt.20
Öğretmen Adaylarının Ekolojik Dünya Görüşleri ile Materyalist Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları-ILTER, 6 - 08 Eylül 2018
ANALYSIS OF ECOLOGICAL WORLD VIEWS OF PROSPECTIVE TEACHERS OF SOCIAL STUDIES AND SCIENCE
CUDES 2018: VII. CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018
ANALYSIS OF 9TH GRADE HISTORY AND GEOGRAPHY TEACHING PROGRAMS WITH A MULTIDISCIPLINARY APPROACH
CUDES 2018: VII. CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018
ANALYSIS OF MATERIALISTIC TENDENCIES OF PROSPECTIVE TEACHERS WITHIN THE CONTEXT OF DEMOGRAPHIC VARIABLES
CUDES 2018: VII. CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018
Türkiye de Nükleer Santrallerin Kurulması ve Nükleer Enerji Kullanımı Konularında Öğretmen Adaylarının Tutumları
VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014
Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi Iğdır İli Örneği
VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014
Öğretmen Adaylarının Türkiye nin Fiziki Coğrafya Unsurları İle iLgili Zihin Haritaları
International Congress of the Turkish Association of Geographers, June 4-6, 2014, Muğla, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2014
Deneyimsel Öğrenme Kuramına göre ders tasarımının coğrafya dersi akademik başarı ve coğrafya dersine yönelik tutumlara etkisi
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011
Coğrafya Öğretmenlerinin Coğrafya Ders Kitaplarıyla İlgili Görüşleri
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2010
Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Ölçme Değerlendirme Boyutunun Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi Samsun İli Örneği
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Genel Coğrafya Dersi İçin Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
ÇOMÜ Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 20 - 21 Kasım 2008
Nominal Grup Tekniği Öğrenciler Çevre ve Eğitim dersini neden seçtiler
ÇOMÜ Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 20 - 21 Kasım 2008
Kitap & Kitap Bölümleri
An Examination of the Relationship Between the Ecological Values of Prospective Social Studies Teachers and Their Attitude Towards Turkey’s Nuclear Energy Policing
Controversial Issues in Social Studies Education in Turkey: The Contemporary Debates (Research in Social Education), Elvan Günel, Editör, Information Age Publishing (IGS), North Carolina, ss.163-216, 2018