Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Coğrafya öğrencilerinin mekansal düşünme becerilerinin araştırılması

IV. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi (UCEK) 2022 Yerelden Küresele İnsandan Devlete Coğrafya Eğitimi, Karabük, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2022

YÜKSEKÖĞRETİMDE DENEYİMSEL ÖĞRENME

ELCON’2020, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2020

Öğretmen adaylarinin ekolojik ayak izi

II. Uluslararasi Coğrafya Eğitimi Kongresi (UCEK-2019), Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.318-327

Erbaa, Niksar ve Taşova örnekleminde 8. Sınıf öğrencilerinin afet koruyucu davraniş bilgilerinin değerlendirilmesi

II. Uluslararasi Coğrafya Eğitimi Kongresi (UCEK-2019), Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019

Etnik kökenleri farklı üniversite öğrencilerinin Kolb öğrenme stilleri

VI th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

Ordu Üniversitesi Öğrencilerinin Kültürel Miras Algısı ve Farkındalıkları

3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2018, cilt.1, ss.1185-1202

Öğretmen Adaylarının Ekolojik Dünya Görüşleri ile Materyalist Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları-ILTER, 6 - 08 Eylül 2018

ANALYSIS OF ECOLOGICAL WORLD VIEWS OF PROSPECTIVE TEACHERS OF SOCIAL STUDIES AND SCIENCE

CUDES 2018: VII. CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018

TARİH VE COĞRAFYA ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI

CUDES 2018: VII. CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018

ANALYSIS OF 9TH GRADE HISTORY AND GEOGRAPHY TEACHING PROGRAMS WITH A MULTIDISCIPLINARY APPROACH

CUDES 2018: VII. CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018

ANALYSIS OF MATERIALISTIC TENDENCIES OF PROSPECTIVE TEACHERS WITHIN THE CONTEXT OF DEMOGRAPHIC VARIABLES

CUDES 2018: VII. CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018

Öğretmen Adaylarının Materyalist Eğilimlerinin Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi.

CUDES 2018: VII. International Congress on Current Debates in Social Sciences., İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018

Sosyal Bilgiler Ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ekolojik Dünya Görüşlerinin İncelenmesi.

CUDES 2018: VII. International Congress on Current Debates in Social Sciences., İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018

The Learning Strategies Used By Secondary School Students To Learn Social Studies Lessons

The AGP Humanities And Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 19 - 22 Mayıs 2017

Examination of the Effects of Field Education on the Learning Styles of Prospective Teachers of Social Sciences

The International Congress on Education for the Future: Issues and ChallengesICEFIC 2015, 13 - 15 Mayıs 2015

Türkiye deki Üniversitelerin Coğrafya Bölümü Öğrencileri ile Coğrafya Öğretmenliği BölümüÖğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Karşılaştırılması

International Congress of the Turkish Association of Geographers, June 4-6, 2014, Muğla, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2014, ss.560-570

Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi Iğdır İli Örneği

VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014

Öğretmen Adaylarının Türkiye nin Fiziki Coğrafya Unsurları İle iLgili Zihin Haritaları

International Congress of the Turkish Association of Geographers, June 4-6, 2014, Muğla, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2014

Coğrafya Öğretmenlerinin Coğrafya Ders Kitaplarıyla İlgili Görüşleri

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2010

Nominal Grup Tekniği Öğrenciler Çevre ve Eğitim dersini neden seçtiler

ÇOMÜ Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 20 - 21 Kasım 2008

Kitap & Kitap Bölümleri

SOSYAL BİLGİLER VE HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMI’NDA SU VE ÇEVRE KONULARININ YERİ

Eğitimde Güncel Araştırmalar, Şehriban KOCA ; Mehmet Şaban AKGÜL, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.229-345, 2023

MEKÂNSAL DÜŞÜNME VE COĞRAFYA DERSI ÖĞRETIM PROGRAMINDAKI MEKÂNSAL DÜŞÜNME BECERILERINE YÖNELIK KAZANIMLARIN ANALIZI

EĞİTİM BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER - I, Koca, Şehriban; Erten, Pınar, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.282-297, 2021

An Examination of the Relationship Between the Ecological Values of Prospective Social Studies Teachers and Their Attitude Towards Turkey’s Nuclear Energy Policing

Controversial Issues in Social Studies Education in Turkey: The Contemporary Debates (Research in Social Education), Elvan Günel, Editör, Information Age Publishing (IGS), North Carolina, ss.163-216, 2018

TÜRKİYE’DE ÖĞRENİM GÖREN YABANCIUYRUKLU VE TÜRK ÖĞRENCİLERİN ZİHİNHARİTALARINDA AFRİKA KITASI: ONDOKUZMAYIS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEKLEMİ

TÜRKİYE COĞRAFYASI ARAŞTIRMALARI: PROF. DR. MESUT ELİBÜYÜK’E ARMAĞAN, Arslan,Ferhat, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.399-430, 2017

Metrikler

Yayın

55

Atıf (WoS)

12

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

33

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

5

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları