Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkçe Öğrenenlerin Dinleme Başarısını Artırmak İçin Kullanılabilecek İki Farklı Uygulama
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.2, ss.107-120, 2019 (Hakemli Dergi)
Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenenlerin Okuduğunu Anlama Yeterliklerinin Eş Değerliği
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.1, ss.253-265, 2019 (Hakemli Dergi)
Morfolojik Farkındalık ve Morfolojik Farkındalık Eğitimi
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.8, sa.3, ss.1355-1368, 2019 (Hakemli Dergi)
Yapım Eki Öğretiminin Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Kelime Türetme Becerisi Üzerindeki Etkisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.774-791, 2019 (Hakemli Dergi)
The Relationship between Vocabulary Learning Strategies and Vocabulary of Learners of Turkish as Foreign or Second Language
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.13, sa.4, ss.164-185, 2018 (Hakemli Dergi)
“Kara” Kelimesinin Dede Korkut Oğuznameleri’ndeki Kullanımı Üzerine
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.6, ss.799-807, 2018 (Hakemli Dergi)
Ülkemizde Sivil Toplum Kuruluşlarının Çocuk Edebiyatının Gelişimine Katkıları Çocuk Vakfı Örneği
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.3, sa.6, ss.10-22, 2015 (Hakemli Dergi)
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Kalıp İfadeleri Kullanmadaki Yeterlilik Düzeyleri
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.3, ss.1670-1681, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Contribution of Pragmatics to Language Teaching
The Sixth International Congress of Turkology “Studies on the Turkic World – Multidisciplinary Perspectives”, Varşova, Polonya, 19 Eylül 2022, ss.42
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Eğilimlerinin İncelenmesi
XI Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2019, ss.1558-1565
Türkçe Öğrenenlerin Okuma Kaygısı Düzeyleri ile Okuduğunu Anlama Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
100. Yıl Uluslararası Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019
How Should Grammatical Syllabus Be at A1 Level in Teaching Turkish as Foreign Language
Second International Symposium on Language Education and Teaching, University of Belgrade, Belgrade, Sırbistan, 25 - 28 Mayıs 2016
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Kalıp İfadeleri Kullanmadaki Yeterlilik Düzeyleri
1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi., Nevşehir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015
Kitap & Kitap Bölümleri
Türkçe ve Türk Kültürü 5. Sınıf Ders Kitabı
Millî Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2024
Polonya’da Türk Dili Öğretimi Çalışmaları
Yurt Dışında Türkoloji ve Türkçe Öğretimi 3: Dünyada Türkçe Öğretimi, Yakup YILMAZ,Önder ÇANGAL, Editör, RumeliYA, Kırklareli, ss.215-235, 2023
Türkçe Öğretiminde Dijital Oyunların Kullanımı
Türkçe Öğretiminde Teknoloji Kullanımı, Gülbahar Bahadır, Gün Mesut, Kaya İlhami, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.379-406, 2023
Yazma Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme
Yazma Eğitimi, Öztürk İsmail Yavuz, Memiş Muhammet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.349-438, 2022
Dil ve Konuşma Bozuklukları
Konuşma Eğitimi, Gün Mesut, Memiş Muhammet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.125-170, 2022
Yabancılara Türkçe Öğretiminin Güncel Sorunları
Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, 2021
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Öğrenme Ortamları
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Adem İşcan, Sami Baskın, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.63-84, 2020
Türkçe Eğitiminde Okuma Eğitimi
Türkçe Eğitimine Genel Bir Bakış, Ahmet Zeki Güven, Editör, Pegem Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.81-139, 2020
Türkçe Öğretiminin Amacı ve Temel İlkeleri
Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Fulya Topçuoğlu Ünal, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.23-46, 2019