Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Yazma Becerisinin Otomatik Olarak Değerlendirilmesi: Yapay Zekâ Temelli Uygulamalar

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, cilt.1, ss.1

Kovid-19 Salgınının Sınıf Eğitimi Araştırmalarına Yansımaları

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022, cilt.1, ss.367-368

Özel Yetenekli Öğrencilerin Gözüyle Göç

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 14 - 17 Kasım 2022

Sözleşmeli Öğretmen Olmak: Bir Metafor Çalışması / Being a Contracted Teacher: A Metaphor Study

8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES 2019), Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019

Hayalimdeki Eğitim Fakültesi / My Dream Faculty of Education

Ondokuz Mayıs Üniversitesi 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, cilt.1, ss.54

İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BASİT VE DERİN ANLAMA DÜZEYLERİNİN OKUMA MOTİVASYONU İLE AÇIKLANMASI

2.Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.317-334

Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Motivasyonları Arasındaki İlişki/ The Relationship Between Prospective Teachers’ Metacognitive Reading Strategies andReading Motivations

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/ 17th International Primary School Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, ss.83-84

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Yaz Okulu Uygulaması/ Opinions of the Candidates of Primary School Teacher about Summer School Program

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/ 17th International Primary School Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, ss.1271-1272

Öğretim Elemanlarının Eğitim Öğretim Faaliyetlerinde Mizah Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri

IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.297-298

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokrasi ve Demokratik Öğretmen Kavramlarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.22

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatımda Mizah Kullanma Durumları

I. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, cilt.1, ss.129

İlkokul Türkçe Ders ve Öğrenci Çalışma Kitaplarının Mizahi Ögeler Bakımından İncelenmesi

I. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, cilt.1, ss.152

Analysis of Child Books of Gülten Dayıoğlu in Terms of Humor Elements Gülten Dayıoğlu nun Çocuk Kitaplarının Mizah Ögeleri Bakımından İncelenmesi

VI. International Canik Symposium/ VI. Uluslararası Canik Sempozyumu Hedefe Doğru İnsan Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, cilt.2, ss.536-549

A Qualitative Study about Expectations of Graduate Students Regarding Their Study

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, cilt.1, ss.204-205

Examining Sense of Humor of the University Student by Means of Word Association

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, cilt.1, ss.186-187

FINAL DECISION I DON T WANT TO BE A TEACHER SON KARARIM ÖĞRETMEN OLMAK İSTEMİYORUM

PEDAGOGICAL ACTION FOR A EUROPEAN DIMENSION IN EDUCATOR’xxS INDUCTION APPROACHES- PAEDEIA (YOUNG TEACHERS AS CHANGE AGENTS), Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, cilt.1, ss.38

Kitap & Kitap Bölümleri

Çocuk Hakları Eğitimi

Çocuk Hakları ve Eğitimi, Mercan Uzun Elif, Özaslan Hatice, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.203-217, 2023

Singapur’da Dil Becerilerinin İzlenmesi ve Değerlendirilmesi: PSLE

DİL BECERİLERİNİN İZLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ İlkokul Düzeyinde Ulusal ve Uluslararası Sınav Örnekleri, Yıldız Mustafa, Aydoğmuş Mücahit, Temur Murat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.89-142, 2022

MİZAHIN EĞİTİMDE KULLANILMASININ BİR YOLU: FIKRALAR

Eğitimde Mizah, Oruç Şahin, İlhan Genç Osman, Editör, Nobel, Ankara, ss.291-304, 2021

İDEAL EĞİTİM FAKÜLTESİ: DENEYİMLER VEHAYALLER

Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar, Harun ŞAHİN, Burcu AVCI AKBEL, Editör, IVPE Yayınevi, Cetinje, ss.320-342, 2020

Metrikler

Yayın

42

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (TrDizin)

7

H-Index (TrDizin)

2

Açık Erişim

3