Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmenlerin Okul Dışı Öğrenme Ortamlarını Düzenlemeye İlişkin Yeterliliklerinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.1462-1499, 2023 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Doğaya Bağlılık Düzeylerinin Belirlenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.441-458, 2021 (Hakemli Dergi)
Üretim, Dağıtım ve Tüketim öğrenme alanına yönelik akademik başarı testi geliştirme: Geçerlik ve güvenirlik çalışması*
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.1984-2004, 2021 (Hakemli Dergi)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE METAFORLARIN KULLANIMI ÇERÇEVESİNDE DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.1280-1293, 2021 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin İletişim Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.71-97, 2021 (Hakemli Dergi)
A Follow-up Study on the Metaphoric Perception of Secondary School Students from TEOG to LGS
International Journal of Progressive Education (IJPE)
, cilt.16, sa.3, ss.171-188, 2020 (Hakemli Dergi)
Sınıf Dışı Eğitimin Mekânsal Sorunların Tespitine ve Çözümlerine Katkısının İncelenmesi
International journal of geography and geography education (Online)
, cilt.40, ss.23-39, 2019 (Hakemli Dergi)
2006 ve 2013 Yılı Medya Okuryazarlığı öğretim programlarının öğretmen görüşleri çerçevesinde karşılaştırılması
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.51, sa.2, ss.143-170, 2018 (Hakemli Dergi)
Medya Okuryazarlığı Dersinin İşlenmesinde Karşılaşılan Sorunların Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.387-410, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf dışı eğitim uygulamaları potansiyeli kapsamında Samsun’a bir bakış
III. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi (UCEK 2021), Sivas, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2021, ss.1
A study on the adequacy of the activities in The 6th And7th year Social Studies coursebook in terms of imparting desired values
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.1
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Bilgilerde Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
Yeni Program ve Ders İçeriklerine Göre Sosyal Bilgiler Öğretimi I, Tekin Çelikkaya,Çağrı Öztürk Demirbaş,Tercan Yıldırım,Hamza Yakar, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.47-95, 2019