SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
‘HATUN’UN YOLCULUĞU: TOMRİS FİLMİNDE KADIN HÜKÜMRANLIĞININ ANLATISAL TEMSİLİ ÜZERİNE BİR ÇÖZÜMLEME
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.1344-1367, 2023 (Hakemli Dergi)
Televizyon Reklamlarında Metaleptik Kullanımların Tipolojisi
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.691-704, 2017 (Hakemli Dergi)
TELEVİZYON REKLAMLARINDA METALEPTİK KULLANIMLARIN TİPOLOJİSİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.691-704, 2017 (Hakemli Dergi)
A Structural Analysis of N. V. Gogol s ‘The Overcoat’
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.195-212, 2017 (Hakemli Dergi)
The Effect of Integrated Marketing Communication Competencies on Banking Performance Analysis with Fuzzy VIKOR Method
ACTUAL PROBLEMS OF ECONOMICS
, cilt.143, sa.5, ss.247-260, 2013 (Scopus)
Eğitim ve Görsel Okuryazarlık İlişkisi Üzerine Bir İnceleme
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.101-122, 2013 (Hakemli Dergi)
Göçmen Bir Yönetmenin Objektifinden Sıla Olgusu Fatih Akın Sineması Üzerine Bağlamsal Bir İnceleme
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.103-116, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Şiddetin Sosyal Medyada Travmatik Dışavurumu: Ahlaki Panik Kavramı Ekseninde Netnografik Bir İnceleme
Şiddet ve Sosyal Travmalar Uluslararası Kongresi, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.196-217
Kitap & Kitap Bölümleri
Reklamda Şiddet Kodlamaları Üzerine Bir İnceleme
Sanal Alem/Medya Şiddeti, Nurten Sargın, Editör, HEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.370-381, 2018
Şiddetin Sosyal Medyada Travmatik Dışavurumu: Ahlaki Panik Kavramı Ekseninde Netnografik Bir İnceleme
Sanal Alem/Medya Şiddeti, NURTEN SARGIN, Editör, HEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.193-216, 2018
Alternatif Reklam Ortamları
Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları, ÇAKIN ÖMER, Editör, Literatürk Yayınları, Konya, ss.256-274, 2018
Oyuniçi Reklamcılık ve Reklamoyunlar
Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları, ÇAKIN ÖMER, Editör, Literatürk Yayınları, Konya, ss.243-254, 2018
Sosyal Medya Çağında Türkiye’de Reklam ve Reklam Anlatıları
Sosyal Medya İletişimi, Erdem Taşdemir, Emre Ş. Aslan, Editör, Gece Kitaplığı, ss.91-114, 2017
150 Soruda Geleneksel ve Dijital Reklamcılık
Umuttepe Yayınları, Kocaeli, 2016
Senaryo Nasıl Yazılır? Nasıl Yazıyorlar?
Alfa Yayınları, İstanbul, 2015
Dil, Söylem ve Liderlik
Liderlik ve Çağdaş Boyutları, Pınar Altıok Gürel, Recep Yılmaz, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.245-264, 2014
99 Soruda Reklam ve Reklamcılık
Derin Yayınları, İstanbul, 2013
The Role of Social Media Strategies in Competitive Banking Operations Worldwide
Global Strategies in Banking and Finance, Hasan Dinçer, Ümit Hacıoğlu, Editör, IGI-Global, New Jersey, ss.304-340, 2013
The Financial Implications of Corporate Social Responsibility in the Banking Sector
Managerial Issues in Finance and Banking, Hasan Dinçer, Ümit Hacıoğlu, Editör, Springer, Londrina, ss.197-207, 2013
Reklâmcılığın Anahtar Kavramları
Kitabevi Yayınları, İstanbul, 2011
İnsan Gerçekliği ve Medya: Gerçekliğin İnşasında Medyanın İşlevsel Konumu Üzerine Bir Çözümleme
Medya Eleştirileri 2007 Gerçeğin Dışındakiler, Can Bilgili, Nesrain Tan Akbulut, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.9-37, 2007