Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Şiddetin Sosyal Medyada Travmatik Dışavurumu: Ahlaki Panik Kavramı Ekseninde Netnografik Bir İnceleme

Şiddet ve Sosyal Travmalar Uluslararası Kongresi, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.196-217

Ürün Yerleştirmede Renk ve Dizi Karakteri Üzerinden İlişkisel Sunum: İstanbullu Gelin Dizisi Örneği

2nd International Conference on New Trends in Communication :Entertainment and Product Placement, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.191-196

Türkiye’de Reklam Anlatısının Dijital Çağdaki Yapısal Dönüşümü

1stInternational Conference on New Trends in Communication, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.260-267

Reklamlarda Bir Anlatı Öğesi Olarak Kadın İmgesinin Kullanımı

4th International Congress on Social Sciences, China to Adriatic, Gaziantep, Türkiye, 12 - 14 Mart 2017, ss.23

Kitap & Kitap Bölümleri

The Construction of the Social Roles Attached to Women in TV Commercials Through the Narrative

Narrative Theory and Therapy in the Post-Truth Era, Recep Yılmaz, Bozkurt Koç, Editör, IGI-Global, Hershey, ss.144-160, 2022

The Construction of the Social Roles Attached to Women in TV Commercials Through the Narrative

Narrative Theory and Therapy in the Post-Truth Era, Yılmaz Recep, Koç Bozkurt, Editör, IGI Global, Hershey, ss.144-160, 2022

Grandiose Mirrors of the Self: The Narcissistic Narrative in Ads

Narrative Theory and Therapy in the Post-Truth Era, Recep Yılmaz, Bozkurt Koç, Editör, IGI-Global, Hershey, ss.11-25, 2022

The Inter-Narrativity of “Life”: An Analysis of Tezer Ozlu's A Journey to the Edge of Life

Handbook of Research on Narrative Interactions, RECEP YILMAZ, Editör, IGI-GLOBAL, HERSHEY, ss.106-119, 2021

The Inter-Narrativity of “Life”: An Analysis of Tezer Ozlu's A Journey to the Edge of Life

Handbook of Research on Narrative Interactions, Yılmaz Recep, Editör, IGI Global, Hershey, ss.106-119, 2021

Meta-Narrative of Immigration: A Study on Migration and the Presentation of Immigration in Fatih Akin’xxs Films

Handbook of Research on Narrative Interactions, RECEP YILMAZ, Editör, IGI-GLOBAL, HERSHEY, ss.63-85, 2021

An Analytical Review on Fundamental Narrative Components and Their Reflections in Advertising

Handbook of Research on Narrative Advertising, YILMAZ RECEP, Editör, IGI-Global, Hershey, ss.1-12, 2019

The Concept of Metalepsis and Classifications of Metaleptic Uses in TV Commercials

Handbook of Research on Narrative Advertising, YILMAZ RECEP, Editör, IGI-Global, Hershey, ss.66-76, 2019

A Brief History of Storytelling: From Primitive Dance to Digital Narration

Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, YILMAZ RECEP, ERDEM MEVLÜDE NUR, RESULOĞLU FİLİZ, Editör, IGI-Global, Hershey, ss.1-14, 2018

Reklamda Şiddet Kodlamaları Üzerine Bir İnceleme

Sanal Alem/Medya Şiddeti, Nurten Sargın, Editör, HEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.370-381, 2018

Şiddetin Sosyal Medyada Travmatik Dışavurumu: Ahlaki Panik Kavramı Ekseninde Netnografik Bir İnceleme

Sanal Alem/Medya Şiddeti, NURTEN SARGIN, Editör, HEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.193-216, 2018

Alternatif Reklam Ortamları

Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları, ÇAKIN ÖMER, Editör, Literatürk Yayınları, Konya, ss.256-274, 2018

Önsöz

Halkla İlişkilerden, Sosyal MedyadanTurizme: Transmedya Hikâyeciliği, ERCAN AKTAN, Editör, Literatürk, Konya, ss.5-7, 2018

Oyuniçi Reklamcılık ve Reklamoyunlar

Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları, ÇAKIN ÖMER, Editör, Literatürk Yayınları, Konya, ss.243-254, 2018

Sosyal Medya Çağında Türkiye’de Reklam ve Reklam Anlatıları

Sosyal Medya İletişimi, Erdem Taşdemir, Emre Ş. Aslan, Editör, Gece Kitaplığı, ss.91-114, 2017

Historical Transformation of the Advertising Narration in Turkey: From Stereotype to Digital Media

Narrative Advertising Models and Conceptualization in the Digital Age, YILMAZ RECEP, Editör, IGI-Global, Hershey, ss.133-152, 2017

A Model for Interactive Advertising Narration

Narrative Advertising Models and Conceptualization in the Digital Age, Yılmaz, Recep, Editör, IGI-Global, Hershey, ss.1-20, 2017

The Role of Social Media Strategies in Competitive Banking Operations Worldwide

Social Media and Networking Concepts Methodologies Tools and Applications, Information Resources Management Association, Editör, IGI-GLOBAL YAYINLARI, Hershey, ss.180-217, 2015

A Model for Mind-Device Dialectic and the Future of Advertising in the Social Media Age

Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age, Taşkıran Nurdan Öncel, Yılmaz Recep, Editör, IGI-Global, Hershey, ss.1-16, 2015

Dil, Söylem ve Liderlik

Liderlik ve Çağdaş Boyutları, Pınar Altıok Gürel, Recep Yılmaz, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.245-264, 2014

Liderlik Tipolojileri Üzerine Bir İnceleme

Liderlik ve Çağdaş Boyutları, Pınar Altıok Gürel, Recep Yılmaz, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.1-34, 2014

The Role of Social Media Strategies in Competitive Banking Operations Worldwide

Global Strategies in Banking and Finance, Hasan Dinçer, Ümit Hacıoğlu, Editör, IGI-Global, New Jersey, ss.304-340, 2013

A Model Proposal for Advertising Aestheticization

Globalization and Governance in the International Political Economy, Ümit Hacıoğlu, Hasan Dinçer, Editör, IGI-Global, Hershey, ss.264-272, 2013

The Financial Implications of Corporate Social Responsibility in the Banking Sector

Managerial Issues in Finance and Banking, Hasan Dinçer, Ümit Hacıoğlu, Editör, Springer, Londrina, ss.197-207, 2013

Meta Communication Concept and the Role of Mass Media in Knowledge Building Process for Distance Education

Meta Communication for Reflective Online Conversations Models for Distance Education, Uğur Demiray, Gülsün Kurubacak, T. Volkan Yüzer, Editör, IGI Global, HERSHEY, ss.249-264, 2011

İnsan Gerçekliği ve Medya: Gerçekliğin İnşasında Medyanın İşlevsel Konumu Üzerine Bir Çözümleme

Medya Eleştirileri 2007 Gerçeğin Dışındakiler, Can Bilgili, Nesrain Tan Akbulut, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.9-37, 2007

Metrikler

Yayın

56

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

7

H-İndeks (Scopus)

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları