SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Analysis of Some Thought Experiments in Terms of The Dimensions of Hypothetico-Creative Reasoning Skills
JOEKULL: ICELAND JOURNAL OF EARTH SCIENCES
, cilt.67, sa.2, ss.102-125, 2017 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Examining the Views of Teachers and Parents on the Reflection of the TV Series Watched by Primary School Students on the Games Played in School
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.18, sa.4, ss.102-125, 2023 (Hakemli Dergi)
Teaching practices and evaluation with distance education of gifted students
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
, cilt.10, sa.3, ss.411-434, 2022 (Hakemli Dergi)
An Overview of the Distance Education Program in Turkey
International Journal of Education Science and Technology
, cilt.6, sa.1, ss.1-21, 2020 (Hakemli Dergi)
Educational Behavior Expectations of Adults According to Academician
International Review of Social Sciences
, cilt.7, sa.10, ss.434-445, 2019 (Hakemli Dergi)
Opinions of Stakeholders about Evaluation of Middle-School Mathematics and Science Curriculum Dimensions
The Journal of Interdisciplinary Educational Research
, cilt.2, sa.4, ss.28-42, 2018 (Hakemli Dergi)
The Analysis Of Cartoon Series Pepee In Terms Of Cultural Values
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.39-54, 2016 (Hakemli Dergi)
Investigation of Hypothetico Creative Reasoning Skills of Teacher Trainees in Terms of Their Thinking Style
Khazar Journal of Humanities and Social Science
, cilt.19, sa.3, ss.82-110, 2016 (ESCI)
Samsun Aile ve Sosyal Politikalar Kurumunda Çalışanların Çalıştıkları Birim ile İlgili Belirttikleri Sorunlar ve Çözüm Önerileri
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.7, sa.35, ss.536-555, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 5 sınıf öğrencilerinin bazı evrensel değerleri kazanım düzeylerinin karşılaştırılması Samsun İli Örneği Comparing the acquisition levels of some universal values in the 5 th grade students the case of Samsun
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.351-374, 2012 (Hakemli Dergi)
Sosyal bilgiler programındaki düşünme ile ilgili bazı ortak becerilerin kazanılma düzeyinin belirlenmesi Determination of the level of acqusition of some common skills concerning thinking in the curriculum of social studies
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.1, ss.83-106, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 2 Devre Öğrencilerinin Şikâyet Etme Davranışlarının Öğretmen Öğrenci ve Veli Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi Evaluating Primary Education Second Level Students Complaining Behaviours According to Teachers Students and Parents Views
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.237-246, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 5 Sınıf öğrencilerinin sosyo ekonomik düzeyleri ile değerleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi The description of the relationship between the socio economical gredes and their values in social studies lesson of the primary school students in the 5th gredes
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi/ Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute
, cilt.7, sa.14, ss.237-246, 2010 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretimi Planlama Uygulama ve Değerlendirme Yeterlik Algılarının İncelenmesi The Analysis of Proficiency Perceptions of Pre Service Turkish Language Teachers About Educational Planing Application and Evaluation
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute
, cilt.6, sa.12, ss.140-163, 2009 (Hakemli Dergi)
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Boş Zaman Değerlendirme Alışkanlıklarının Günlük Problem Çözme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi Examining the Impact of Primary Education 8th Graders Habits of Utilising Spare Time upon Problem Solving Skills
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi/ Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute
, cilt.6, sa.12, ss.235-257, 2009 (Hakemli Dergi)
Türkçe Dersindeki Performans Ödevleri Hakkında Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi Evaluation of Teachers and Students Opinions about Performance Assignments Given in Turkish Courses
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi/ Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute
, cilt.6, sa.11, ss.22-55, 2009 (Hakemli Dergi)
Düşünme Şapkalarının Türkçe Dersinde Okuduğunu Anlamaya Etkisi The effect of the thinking hats on understanding what you read Turkish course
MILLI EGITIM
, cilt.37, sa.179, ss.39-50, 2008 (Scopus)
Öğretmenlik mesleği genel yeterliklerine sahip olma düzeyleri hakkında öğretmen adayları ve öğretmenlerin görüşlerinin değerlendirilmesi Having general adequacy of teaching profession evaluation of the views of teacher candidates
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi / Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute
, cilt.5, sa.9, ss.37-55, 2008 (Hakemli Dergi)
Yetişkin eğitimi ve hizmetiçi eğitimde yeni yaklaşımlar
Güneyde Kültür
, cilt.13, sa.134, ss.17-24, 2002 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersinde düşünme becerilerini kazandırma yeterliklerinin değerlendirilmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.10, ss.100-119, 2002 (Hakemli Dergi)
Temel eğitimde öğretmen öğrenci ve arkadaş iletişimi soru sorma oturma düzeni ve öğrenciyi ziyaret etmenin başarı ile ilişkisinin nitel olarak değerlendirilmesi
Güneyde Kültür
, cilt.12, sa.130, ss.6-12, 2001 (Hakemli Dergi)
Eğitim ekonomi ilişkisi ve bir araştırma
Güneyde Kültür
, cilt.12, sa.126, ss.5-17, 2001 (Hakemli Dergi)
Akreditasyon
Güneyde Kültür
, cilt.11, sa.124, ss.36-40, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Akademisyenlere göre yetişkinlerin eğitsel davranış beklentileri/ The educational behavior expectations of adults according to academicians
II. International Teacher Education and Accreditation Congress (II. ITEAC), Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, cilt.1, ss.119
İlköğretim 5 sınıf öğrencilerinin bazı evrensel değerleri kazanım düzeylerinin karşılaştırılması samsun ili örneği
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, cilt.1, ss.46-61
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin yeterlik algıları
XX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.501-502
Kubaşık öğrenme tekniklerinden öğrenci takımları başarı bölümleri ve birleştirme II tekniğinin 4 sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersindeki akademik başarıya etkisinin karşılaştırılması
X. Eğitim Bilimleri Kongresi, Bolu, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, cilt.1
İlköğretim okulu 4 7 sınıf sosyal bilgiler dersi öğretim programı ve kitap setlerinin değerlendirilmesi
MEB İlköğretim Genel Müdürlüğü, İlköğretim Programları ve Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi ve Değerlendirme Sonuçlarının Ortaöğretim ile Paylaşılması Çalıştayı, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Nisan 2008, cilt.1, ss.403-411
Pilot ilköğretim okulları müfettiş yönetici 1 kademe öğretmenleri ve öğrencilerin eski ve yeni ilköğretim programları hakkındaki görüşleri Hatay örneği
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, cilt.1, ss.29-30
Bilişsel farkındalık stratejilerinin Türkçe dersine ilişkin tutum okuduğunu anla ve kalıcılığa etkisi
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Ankara, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, cilt.1, ss.134-135
Kitap & Kitap Bölümleri
Müfettiş Samsun 2012 Eğitim Şurası
Kardeşler Ofset, Samsun, 2014
Havza Samsun 2012 Eğitim Şurası
Kardeşler Ofset, Samsun, 2012
Atakum Samsun 2012 Eğitim Şurası
Kardeşler Ofset, Samsun, 2012
Terme Samsun 2012 Eğitim Şurası
Kardeşler Ofset, Samsun, 2012
Kavak Samsun 2012 Eğitim Şurası
Kardeşler Ofset, Samsun, 2012
Ladik Samsun 2012 Eğitim Şurası
Kardeşler Ofset, Samsun, 2012
Canik Samsun 2012 Eğitim Şurası
Kardeşler Ofset, Samsun, 2012
İl Geneli Samsun 2012 Eğitim Şurası
Kardeşler Ofset, Samsun, 2012
Asarcık Samsun 2012 Eğitim Şurası
Kardeşler Ofset, Samsun, 2012
İlkadım Samsun 2012 Eğitim Şurası
Kardeşler Ofset, Samsun, 2012
Salıpazarı Samsun 2012 Eğitim Şurası
Kardeşler Ofset, Samsun, 2012
Vezirköprü Samsun 2012 Eğitim Şurası
Kardeşler Ofset, Samsun, 2012
Eğitimde Okul ve Sınıf
Eğitim Bilimine Giriş, Mehmet Taşpınar, Editör, Elhan Kitap, Ankara, ss.244-276, 2012
Aday Öğretmenlerin Kullanabilecekleri Veriİ Toplama Araçları ve Bazı Temel Yöntem ve Teknikler
Öğretmen Adayları İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması, İsmail Hakkı Demircioğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.99-142, 2010
Bilimsel Araştırmalarda Veri Toplama Araçları
Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Durmuş EKİZ, Editör, Lisans Yayınları, İstanbul, ss.125-159, 2007
Temel Kavramlar
Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Melek Öztürk, Editör, Lisans Yayınları, İstanbul, ss.14-45, 2006
Temel Kavramlar
Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Salih Uşun, Devrim Özdemir Alıcı, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.13-43, 2006
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretiminde Değerlendirme
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi, Abdurrahman Tanrıöğen, Editör, Lisans Yayınları, İstanbul, ss.294-328, 2006