Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Eğitim ekonomi ilişkisi ve bir araştırma

Güneyde Kültür , cilt.12, sa.126, ss.5-17, 2001 (Hakemli Dergi)

Akreditasyon

Güneyde Kültür , cilt.11, sa.124, ss.36-40, 2000 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Dene Yap Teknoloji Atölyelerinin İşlevlerinin Belirlenmesi

International EDUCongress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, cilt.1, ss.1059-1066

EĞİTİM 4.0 PARADİGMASI AÇISINDAN, ORTAÖĞRETİM ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

10th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2022), Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022

Evaluation of Online Foreign Language Practice Environments In Terms Of Users’ Expectations

10th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2022), Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022

Bireylere uygulanan mesleki yönlendirme çalışmalarının rehber öğretmenler tarafından değerlendirilmesi

12th International Congress On Social Sciences - Humanıtıes and Education, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, cilt.1, ss.438

One of the Cultural Heritages Living in Lâdik: Needle Lady

UAGESSS International Crafts of Anatolia(Symposium and Exhibition) Arrtist and Craftsman, Samsun, Türkiye, 8 Eylül - 10 Kasım 2021, cilt.1, ss.54-56

Ladik’te Yaşayan Kültür Miraslarından Birisi: İğne Oyası / One of The Cultural Heritages Living in Ladik: Needle Lady

International Symposium and Exhibition Traditional Crafts of Anatolia “Artists and Craftsmen Meeting", Samsun, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2021, cilt.1, ss.54-55

Akademisyenlere göre yetişkinlerin eğitsel davranış beklentileri/ The educational behavior expectations of adults according to academicians

II. International Teacher Education and Accreditation Congress (II. ITEAC), Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, cilt.1, ss.119

Educational Viruses

6th International Congress on Curriculum ans Instruction (ICCI 2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, cilt.11, ss.1010-1011

Öğretim Üyelerinin 21. Yüzyıl Eğitimi İle İlgili Beklentileri ve Öngörüleri

International Teacher Education and Accreditation Congress, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, cilt.1, ss.101-102

Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Öğretmenlerin En Çok Yaptıkları Hatalar

Üçüncü Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi (Yükseköğretimde Program Çalışmaları), Samsun, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2015, ss.246-247

Investigation of Hypothetico Creative Reasoning Skills of Teacher Trainees in Terms of Their Thinking Styles

Üçüncü Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi (Yükseköğretimde Program Çalışmaları), Adana, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2015

Investigation of hypothetico creative reasoning skills of teacher trainers in terms of their thinking styles

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.1, ss.201

Deneyimsiz Öğretmen Davranışları ve Hataları

Üçüncü Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi (Yükseköğretimde Program Çalışmaları), Adana, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2015, ss.132-133

The views of teacher trainees regarding to the most common mistakes teachers make

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.1, ss.246

Novice Teachers Behaviors And Mistakes

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.1, ss.132

The Analysis of Some Thought Experiments In Terms of the Dimensions of Hypothetico Creative Reasoning Skills

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.273-275

Investigation of Hypothetico Creative Reasoning Skills of Teacher Trainees in Terms of Their Scientific Epistemological Beliefs

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.111-112

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Çocuk Üniversitesi

Avrupa ve Türkiye’de Çocuk Üniversiteleri Konferansı, İstanbul, Türkiye, 08 Mayıs 2015, cilt.1, ss.51-53

Samsun 2019 eğitim vizyonu projesi tanıtımı

Samsun Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2011, cilt.3, ss.677-695

Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin yeterlik algıları

XX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.501-502

The Evaluation Of Teacher And Administrator Views About The Effıcıency Of Student Club Practices In Prımary Schools

V. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, cilt.1

Evaluation of The Views of Teachers Students And Parents Concerning The Level of Secondary Students

International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, cilt.1, ss.514-522

İlköğretim okulu 4 7 sınıf sosyal bilgiler dersi öğretim programı ve kitap setlerinin değerlendirilmesi

MEB İlköğretim Genel Müdürlüğü, İlköğretim Programları ve Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi ve Değerlendirme Sonuçlarının Ortaöğretim ile Paylaşılması Çalıştayı, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Nisan 2008, cilt.1, ss.403-411

Eğitim Fakültelerinde Yeniden Yapılandırmanın Sonuçları ve Öğretmen Yetiştirme Mustafa Kemal Üniversitesi

Eğitim Fakültelerinde Yeniden Yapılandırmanın Sonuçları ve Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2005

Bilişsel farkındalık stratejilerinin Türkçe dersine ilişkin tutum okuduğunu anla ve kalıcılığa etkisi

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Ankara, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, cilt.1, ss.134-135

Kitap & Kitap Bölümleri

Karşılaştırmalı Eğitim; Kazakistan Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemleri

Karşılaştırmalı Eğitim; Kazakistan Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemleri, Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış II ve I, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.351-400, 2023

Havza Samsun 2012 Eğitim Şurası

Kardeşler Ofset, Samsun, 2012

Terme Samsun 2012 Eğitim Şurası

Kardeşler Ofset, Samsun, 2012

Kavak Samsun 2012 Eğitim Şurası

Kardeşler Ofset, Samsun, 2012

Ladik Samsun 2012 Eğitim Şurası

Kardeşler Ofset, Samsun, 2012

Canik Samsun 2012 Eğitim Şurası

Kardeşler Ofset, Samsun, 2012

Eğitimde Okul ve Sınıf

Eğitim Bilimine Giriş, Mehmet Taşpınar, Editör, Elhan Kitap, Ankara, ss.244-276, 2012

Aday Öğretmenlerin Kullanabilecekleri Veri Toplama Araçları ve Bazı Temel Yöntem ve Teknikler

Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması, İsmail Hakkı DEMİRCİOĞLU, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.99-144, 2010

Aday Öğretmenlerin Kullanabilecekleri Veriİ Toplama Araçları ve Bazı Temel Yöntem ve Teknikler

Öğretmen Adayları İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması, İsmail Hakkı Demircioğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.99-142, 2010

Bilimsel Araştırmalarda Veri Toplama Araçları

Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Durmuş EKİZ, Editör, Lisans Yayınları, İstanbul, ss.125-159, 2007

Temel Kavramlar

Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Melek Öztürk, Editör, Lisans Yayınları, İstanbul, ss.14-45, 2006

Temel Kavramlar

Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Salih Uşun, Devrim Özdemir Alıcı, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.13-43, 2006

Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretiminde Değerlendirme

Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi, Abdurrahman Tanrıöğen, Editör, Lisans Yayınları, İstanbul, ss.294-328, 2006

Metrikler

Yayın

95

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

22

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

13