Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2020 - 2022 Doç. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2019 - 2021 Bölüm Başkanı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
-
2019 - 2021 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
-
2019 - 2019 Bölüm Başkan Yardımcısı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
-
2015 - 2019 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
-
2014 - 2018 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Yakın Doğu Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
-
2016 - 2017 Öğretim Üyesi
Girne Üniversitesi
-
2015 - 2016 Öğretim Üyesi
Yeditepe Üniversitesi
Verdiği Dersler
-
Lisans Zihin Engelliler İçin Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı I
-
Lisans Zihinsel Yetersizlikte Disiplinlerarası Çalışma ve İşbirliği
-
Lisans Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretim
-
Lisans Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerilerinin Öğretimi
-
Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Program Geliştirme
-
Lisans Özel Eğitimde Fiziksel Eğitim ve Spor
-
Lisans KAYNAŞTIRMA VE DESTEK ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ
-
Yüksek Lisans ÖZEL EĞİTİMDE ETKİLİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
-
Doktora ZİHİN ENGELLİLERDE DİLİN DEĞERLENDİRİLMESİ
-
Doktora ÖZEL EĞİTİMDE ETKİLİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ VE UYGULAMALARI
-
Yüksek Lisans ÖZEL EĞİTİMDE ETKİLİ KAYNAŞTIRMA VE BÜTÜNLEŞTİRME UYGULAMALARI
-
Lisans NORMAL SINIFLARDA ÜSTÜN ZEKÂLI VE YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ
-
Lisans ÜSTÜN ZEKALI ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE ÖĞRETİM PROGRAMI TASARIMI
-
Lisans YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ
-
Doktora ÖZEL EĞİTİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
-
Yüksek Lisans ZEKA, ÜSTÜN ZEKA VE YARATICILIK KURAMLAR
-
Lisans ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİ
-
Yüksek Lisans ÜSTÜN ZEKALILARDA EĞİTİM PROGRAMLARININ FARKLILAŞTIRILMASI
-
Lisans ÜSTÜN ZEKALILARIN EĞİTİMİNE GİRİŞ
Yönetilen Tezler
-
ÖĞRETMENLERİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE İLİŞKİN YETERLİLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (KKTC ÖRNEĞİ)
Deniz Ö. K. (Danışman)
Z.Serttaş(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
GÖRME ENGELLİ BİREYLERİN KURUMSAL, EKONOMİK VE PSİKOSOSYAL YÖNLERİYLE SOSYAL DIŞLANMA BOYUTLARININ BELİRLENMESİ
Deniz Ö. K. (Danışman)
Z.Arık(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
ÖZEL EĞİTİMDE MONTESSORİ YÖNTEMİNİN KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMENLERİN YETERLİK ALGILARININ GELİŞTİRİLEN ÖLÇEK ARACILIĞI İLE BELİRLENMESİ
Deniz Ö. K. (Danışman)
D.Ender(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Uygulamalarının Başarısını Etkileyen Etmenlere İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
Deniz Ö. K. (Danışman)
G.Sharipova(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Özel Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Çocuk İhmal ve İstismarına Yönelik Farkındalık Düzeyleri
Deniz Ö. K. (Danışman)
T.Çalışkan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Üstün zekalı bireylerin yaşadıkları sosyal ve duygusal sorunlara yönelik psikolog görüşlerinin belirlenmesi
Deniz Ö. K. (Danışman)
B.Gökaydın(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Özel Eğitim Kurumlarındaki Görsel Sanat Eğitim Uygulamalarının Görsel Sanat Öğretmeni Görüşleriyle Belirlenmesi
Deniz Ö. K. (Danışman)
A.Doğutaş(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Günlük Yaşam Becerilerinin Öğretiminde Video İle Model Olma Yönteminin Etkililiği
Deniz Ö. K. (Danışman)
F.Merdan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
ÖĞRETMENLERİN AKRAN ARABULUCULUĞA YÖNELİK TUTUMLARI, İNANÇLARI, BECERİLERİ VE BU KONUDA GELİŞTİRİLEN HİZMETİÇİ EĞİTİM PROGRAMININ ETKİLİLİĞİ
Deniz Ö. K. (Danışman)
N.Gündüz(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Rehber öğretmenlerinin üstün zekâlı öğrencilere yönelik algı ve görüşlerinin belirlenmesi
Deniz Ö. K. (Danışman)
H.Mavi(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Okul öncesi öğretmenlerinin mesleki yeterlilik algılarının belirlenmesi
Deniz Ö. K. (Danışman)
N.MUTLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Okul öncesi öğretmenlerinin, üstün yetenekli çocuklar hakkındaki algı, görüş ve eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi
Deniz Ö. K. (Danışman)
Ş.GÜLKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Üstün yetenekli öğrencilerin duygusal zeka ile karar verme stratejileri arasındaki ilişkinin belirlenmesi
Deniz Ö. K. (Danışman)
L.ZAROĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
ORTAOKULLARDA TÜRKÇE DERSLERİNDE KULLANILAN ÇAĞDAŞ DEĞERLENDİRME FORMLARININ ÖĞRETMEN TUTUMLARI
Deniz Ö. K. (Danışman)
Ö.Uçar(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN, ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE YÖNELİK ALGI VE GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Deniz Ö. K. (Danışman)
J.Dinarlı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Comparison of Public and Private Schools- Teachers’ and School Principals’ Opinions in Abuja Nigeria
Deniz Ö. K. (Danışman)
T.Zabadi(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Program Geliştirme Yeterlik Algıları, Mesleki Tutumları ile Aldıkları Eğitim Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Deniz Ö. K. (Danışman)
Z.Genç(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
YAPILANDIRMACI KURAM KAPSAMINDA YAZMA BECERİLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Deniz Ö. K. (Danışman)
H.Çelik(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
7. SINIF ÖĞRENCİLERİ İLE TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖYKÜ TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Deniz Ö. K. (Danışman)
H.Kaplan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015