Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sınıf Öğretmenlerinin Bilim ve Sorgulama Temelli Öğretime İlişkin Görüşleri

15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, cilt.1, ss.147 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Systematıc Analysıs Of Theses On The Use Of Educatıonal Fılms In Educatıon

IESBSC 6th International Education and Social Sciences Congress, Ankara, Türkiye, 18 - 20 Ağustos 2023, cilt.1, ss.48-61 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

60-72 ay Çocuklarda Yaratıcı Dramanın Fen Deneylerindeki Kavramların Kazandırılmasına Etkisi

2nd International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 28 - 31 Ocak 2023, cilt.1, ss.137 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Yatılı Bölge Okullarında Okuyan Öğrencilerde Fen Okuryazarlığı ve Merak Duygusunun Artırılması

IInd Iternational Congress on Excellence in Education, Aydın, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2023, cilt.1, ss.3 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Investigation of the impact of green chemical activities on primary school students' awareness of the environment

Cooperation For Climate and Green Deal Symposium, Samsun, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2022, cilt.1, ss.131 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Niteliğinin Artırılmasında Öğretmenlerin Kendi EğitimYaklaşımlarının (Key) Belirlenmesi

1st International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2022, cilt.1, ss.98-99 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Invesiıgation of the uncertainty of education faculty students during the process of transition to face-to-face education after the pandemic

5th International "Başkent" Congress on Physical, Social and Health Sciences, Göttingen, Almanya, 11 Haziran 2022, cilt.1, ss.286-294 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Öncesinde Sorgulama Temelli Öğretime İlişkin Öğretmen Görüşleri

I st Iternational Congress on Excellence in Education, Denizli, Türkiye, 20 Kasım 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü Öğrencilerinin Online Yaratıcı Drama Dersine Yönelik Tutumları ve Sürece İlişkin Görüşleri

Mediterranean Summıt 5th International Social Sciences Congress, Mersin, Türkiye, 07 Ağustos 2021, cilt.1, ss.16 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri

Mediterranean Summıt 5th International Social Sciences Congress, Mersin, Türkiye, 07 Ağustos 2021, cilt.5, ss.7-17 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Views of the master and phd students about the project preparation course in the field of educational sciences

International Symposium on Business, Economics, and education, ISBE, Ankara, Türkiye, 07 Nisan 2021, cilt.1, ss.126 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Determining teacher qualifications from the perspective of stakeholders

International Symposium on Business, Economics & Education, Ankara, Türkiye, 07 Nisan 2021, cilt.1, ss.127-128 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Girişimcilik Eğitimi Alan Öğrencilerin Zihinsel Risk Alma Becerileri Üzerine Bir Araştırma

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 Ekim 2019, cilt.1, ss.209-215 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimi

VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası İnanışlarının Belirlenmesi

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018

Comparison of Critical Thinking Skill Level of Science and Primary School Preservice Teachers

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.592

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Laboratuvarı Algılarına Yönelik Bir Kelime İlişkilendirme Çalışması

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018, cilt.1, ss.187

Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Fen Başarı, Kaygı ve Tutum Düzeylerine Etkisi

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER, Amasya, Türkiye, 06 Eylül 2018, cilt.1, ss.817-827

Sorgulama Temelli Öğretim Yaklaşımının Matematik Dersinde Uygulanması: Ders Planı Örneği, Application of Inquiry Based Learning Approach in Math Course: A Sample Lesson Plan

17th Primary Teacher Education Symposium-17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, ss.314-315

Ortaokul Öğrencilerin Liseye Geçiş Sınavına Yönelik Beklenti ve Görüşlerinin Belirlenmesi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi UBEK-ISCE, International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.572

Ortaokul Öğrencilerinin Liseye Geçiş Sınavına Yönelik Beklenti ve Görüşlerinin Belirlenmesi

International Congress on Science and Education 2018, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.577

Türkiye ve Azerbaycan Ortak Atasözleri Üzerine Bir İnceleme

7. Uluslararası Canik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 17 - 19 Şubat 2017, ss.1465-1485

Pisa Question and Reasoning Skill

2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON COMPUTATIONAL MATHEMATICS AND ENGINEERING SCIENCES (CMES2017) ITM Web of Conferences, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2017, cilt.13, ss.1-25

Developing An Achievement Test for Fraction Teaching: Validity and Reliability Analysis

2nd International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences (CMES2017) ITM Web of Conferences, İstanbul, Türkiye, 20 Mayıs 2017, cilt.13, ss.1-14

The Evaluation of the Problem Solving in Mathematics Course According to Student Views

2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON COMPUTATIONAL MATHEMATICS AND ENGINEERING SCIENCES (CMES2017) ITM Web of Conferences, İstanbul, Türkiye, 02 Ekim 2017 - 05 Ekim 2022, cilt.13

PROJECT CONSULTANCY EDUCATION FOR MASTER AND PHD STUDENTS IN EDUCATIONAL SCIENCES” PROJECT EVALUATION

XIV.European Conference on Social and Behavioral Sciences, XIV.ECSBS, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.248-249

Project Consultancy Educatıon For Master And Phd Students In Educational Sciences Project Evaluation

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, XIV.ECSBS, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.248-249

The Assessment of Relatıonship Between the Self-Efficacy Perceptions and The Decisıon Making Skills of Secondary School Students

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.1

Türkiye ve ABD Michigan Eyaleti Okuma ve Yazma Eğitimi Programları

9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi - Öğretimi Kurultayı Bildirileri, Burdur, Türkiye, 06 Ekim 2016 - 08 Ekim 2015, cilt.1, ss.37

Yaratıcı drama etkinliklerin fen merak duygusu üzerindeki etkileri.

IV.İnternational Eurasian Educational Research Congress, “4. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi”, Değişen Zamanlar değişen ihtiyaçlar, e-eğitim, eşitlik, göç ve farklılıklar, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.867-868

Türkçe öğretiminde öykü yazma eğitimi

16th International Primary Teacher Education Symposium USOS 2017, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.135-136

Ortaokul öğrencilerinin pısa soruları karşısında muhakeme etme becerileri

16th International Primary Teacher Education Symposium USOS 2017, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.356

Medyanın Ahlaki Değerler Üzerindeki Etkisi Hakkında Sınıf ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşleri

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016

Reasoning Skills Of Secondary School Students Towards PISA Questions

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016

Students Views Related To Achievement of Educational Aim of Instruction Via Creative Drama

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016

Examining the Students Views About Creative Drama Activities Related to Scientific Research

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016

Mathematical reasoning in 7th grade students

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016

A Qualitative Study about Expectations of Graduate Students Regarding Their Study Programs

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazdıkları Öykülerin Karşılaştırılması

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 14 Mayıs 2016, cilt.1, ss.445

Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaya Bakışları

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Muğla, Türkiye, 11 Mayıs 2016, cilt.1, ss.317-318

MATHEMATICAL REASONING SKILLS OF 7th GRADE STUDENTS

X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016

MATHEMATICS EDUCATION AND REASONING SKILL

X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sarajevo, Bosnia and Herzegovina, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016

Sorgulama Temelli Eğitimde Sanat Kavramının Disiplinler Arası Kullanımı, The Interdisciplinary Use of the Concept of Art in Inquiry-based Education

17th Primary Teacher Education Symposium- 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, ss.293-294

Analysıs Of 2009 2013 Mathematics Currıculum In Terms Of Information Technologies Use Skills

IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016

Teacher s Vıews On Spıral Approach In Mathematıcs Currıculum

IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016

Possibilities of Inducing Pupils' Inquiry Activities during Instruction

8th International Conference on Computer Supported Education (CSEDU), Rome, İtalya, 21 - 23 Nisan 2016, ss.107-111 identifier identifier

Effect Of Creatıve Drama Course On Creatıve Problem Solvıng Skılls

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, VİYANA, Avustralya, 13 - 14 Kasım 2015, cilt.1, ss.20-30

Problem Solving Skills of Secondary School Students

International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, cilt.1, ss.51

Türkçe Derslerindeki Etkinliklerde Atasözleriyle Değerler Eğitimi

The Second National Congress On Values Education (With International Participation), Kırıkkale, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, cilt.1, ss.147-148

İlkokul Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma Kitaplarındaki Şiir Türüne Yönelik Etkinliklerin İncelenmesi

III. International Conference on Primary Education, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, cilt.1, ss.98

Matematik Öğretim Programlarının Dinamik Geometri Yazılımları Açısından İncelenmesi

28. Ulusal Matematik Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2015, cilt.1, ss.213-214

Problem Solvıng Process of Secondary School Students

VIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences Belgrade, Serbıa, Belgrade, Sırbistan, 3 - 06 Eylül 2015, cilt.1, ss.84

Creative Problems On Creative Drama Course

VIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences Belgrade, Serbıa, Belgrade, Sırbistan, 3 - 06 Eylül 2015, cilt.1, ss.85

Kuşaklar Arası Oyun ve Oyuncak

Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015, cilt.1, ss.347-366

İlkokul 2 Sınıf İngilizce Dersine Giren Branş Öğretmenlerinin Karşılaştığı Sorunlar

İnternational Ejer Congress, “2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi”, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, cilt.1, ss.84

Müzede Drama

Eğitim Araştırmaları Birliği Türkiye 7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, "21. Yüzyılda Eğitim Politikaları: Kanıt, Araştırma, İnovasyon ve Değerler", Muğla, Türkiye, 28 Mayıs 2015, cilt.1, ss.226

Sosyal Bilgiler Öğretimi: Öğretmenim ‘İyi Ki Var’

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 Mayıs 2015, cilt.1, ss.246

İlkokul birinci Kademe Türkçe Ders Kitaplarını Görsel Açıdan Değerlendirmesi

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, cilt.1, ss.148

Bir Kültür Aktarımı Aracı Olan Atasözlerinin İlkokul Türkçe Kitaplarında Kullanılma Durumu

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, cilt.1, ss.148

Ailemin ve Benim Oyun Oyuncaklarım

1. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 Mayıs 2015, cilt.1, ss.31

İlkokullarda 2 ve 4 Sınıf Öğrencilerinin Değer İle Ahlak Kavramlarına İlişkin Algıları

“Eğitimde Gelecek arayışları: Dünden Bügüne Türkiye’de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu”, Bartın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.1, ss.567-602

İzleme Becerisini Konumlandırmaları Bakımından Türkiye de Anadili Eğitim izlenceleri

VII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014

Finlandiya Almanya Singapur ve Türkiye nin Kademeler Arası Geçiş Sistemlerinin Karşılaştırılması

Cumhuriyet’in Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Ocak 2014, cilt.1, ss.568-602

Kitap & Kitap Bölümleri

Temel Eğitimde Girişimcilik Uygulamaları

Teoriden Uygulamaya Girişimcilik Eğitimi, Prof. Dr. Süleyman Yaman ve Doç. Dr. Harun Çelik, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.155-208, 2022

Girişimcilik Eğitimi Modelleri

FEN BİLİMLERİNDE GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ VE 5. - 6. - 7. - 8. SINIF BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ ÖRNEK ETKİNLİKLER, Arzu KİRMAN BİLGİN, Editör, Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.41-88, 2022

Girişimcilik Eğitimi

Disiplinlerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Çalışmaları, Seda KIZIL, Editör, Efeakademi Yayınları, İstanbul, ss.7-32, 2021

Türkiye ve ABD Michigan Eyaleti Okuma ve Yazma Eğitimi Programları

Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı Bildirileri Conference Proceedings, Doç. Dr. Hakan Ülper, Editör, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, ss.83-93, 2017

Mathematical reasonlng skills of 7th grade students

Recent Developments in Education, Mariateresa Gammone / Mehmet Ali Icbay / Hasan Arslan, Editör, Bialystok: E-Bwn, Bialystok, ss.87-98, 2017

Mathematics educatıon and reasoning skill

Recent Developments in Education, Mariateresa Gammone / Mehmet Ali Icbay / Hasan Arslan, Editör, Bialystok: E-Bwn, © E-BWN 2017, ss.135-148, 2017

İlkokullarda 2. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Değer İle Ahlak Kavramlarına İlişkin Algıları

Eğitimde Gelecek arayışları Dünden Bugüne Türkiye de Beceri Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Büyükbaş, Nihat, Güneş, Firdevs, Editör, Atatürk Araştırma Merkezi Yayınları, Ankara, ss.1449-1467, 2016

Temel Dil Becerileri

Türkçe nin Eğitimi Öğretimine Yönelik Çalışmalar, Çoşkun, M. V., Açık Önkaş, N., İpek Eğilmez, N. ,Fırat, H. ,Fidan, Ö. , Çetin, D. , Turhan Tuna, S. ,Sargın, M. , Özkaya, P. G. ,Erdemir, Z. E., ÖzŞavlı, G., Çelik, H. , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.98-183, 2015

Finlandiya, Almanya, singapur ve Türkiye'nin Eğitim Sistemleri Açısından Kademeler Arası Geçiş Sistemlerinin Karşılaştırılması

Cumhuriyetin Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi, Büyükbaş, N., Güneşi Firdevs, Editör, Atatürk Araştırma Merkezi Üç S Basım Ltd. Şti., Ankara, ss.569-602, 2014

Metrikler

Yayın

119

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

54

Açık Erişim

58
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları