SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Analysis of Some Thought Experiments in Terms of The Dimensions of Hypothetico-Creative Reasoning Skills
JOEKULL: ICELAND JOURNAL OF EARTH SCIENCES
, cilt.67, sa.2, ss.102-125, 2017 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Evaluation of training workshop curriculums for gifted and talented students
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
, cilt.11, sa.4, ss.569-586, 2023 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN PERFORMANS DEĞERLENDIRMELERIYLE İLGİLİ UZMAN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Anadolu Türk Eğitim Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.195-219, 2023 (Hakemli Dergi)
Duygusal Bulaşıcılık: Çizgi Filmlerdeki Duyguların Çocuklara Yansıması
The Journal of Turk & Islam World Social Studies
, cilt.10, sa.39, ss.376-397, 2023 (Hakemli Dergi)
Yüksek Lisans Öğrencilerinin Gözünde Akademisyenlik Algısı ve Bunu Etkileyen Sebepler
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.10, ss.188-203, 2021 (Hakemli Dergi)
Turizm alanında çalışan akademisyenlerin öğreticilik becerilerinin değerlendirilmesi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, sa.46-1, ss.1449-1473, 2021 (Hakemli Dergi)
An Analysis of Dress up Games Played by Preschool Children on Smartphones
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.39, sa.2, ss.313-326, 2020 (Hakemli Dergi)
Training of trainers: An action-based research for improving the pedagogical skills of academicians
International Journal of Evaluation and Research in Education
, cilt.9, sa.3, ss.704-715, 2020 (Scopus)
Türkiye’de sınıf içi eğitimde cezanın etkisi: Disiplin kurallarının bilimsel uygulanması
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.19-27, 2018 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN YETİŞTİREN KURUMLARA ÖĞRENCİ SEÇİMİ MÜLAKAT MODEL ÖNERĐSĐ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.16, sa.63, ss.1371-1390, 2017 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN YETĐSTĐREN KURUMLARA ÖĞRENCĐ SEÇĐMĐ:MÜLAKAT MODEL ÖNERĐSĐ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.16, sa.63, ss.1371-1390, 2017 (Hakemli Dergi)
Investigation of The Reasoning Styles of The University Students
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.37-61, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen yetiştiren kurumlara öğrenci seçimi: mülakat model önerisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.16, sa.63, ss.1371-1390, 2017 (Hakemli Dergi)
FEN VE TEKNOLOJİ DERSLERİNDE KULLANILAN TAMAMLAYICI ÖLÇMEDEĞERLENDİRMEYÖNTEMLERİNİN İNCELENMESİ
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.8, ss.129-141, 2017 (Hakemli Dergi)
Investigation of Hypothetico Creative Reasoning Skills of Teacher Trainees in Terms of Their Thinking Style
Khazar Journal of Humanities and Social Science
, cilt.19, sa.3, ss.82-110, 2016 (ESCI)
Öğrencilerin Sınıfta Öğretmenleri Zor Durumda Bırakmak İçin Kullandıkları Yöntemler
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.7, sa.31, ss.706-713, 2014 (Hakemli Dergi)
An Anlysis On Theses Written About Educational Games In Turkey Between The Years Of 1992 and 2012
Mevlana International Journal of Moral and Values Education
, cilt.1, sa.1, ss.46-56, 2014 (Hakemli Dergi)
Branş Değişikliği İle Yan Alanlarına Geçen Sınıf Öğretmenlerinin Yaşadıkları Bu Değişime İlişkin Görüşleri Hatay İl Örneği
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.6, sa.15, ss.265-290, 2013 (Hakemli Dergi)
1992 2012 Yılları Arasında Güzel Sanatlar Eğitimi Alanında Türkiye de Yapılan Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi
Journal of Theory and Practice in Education/Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.9, sa.4, ss.497-510, 2013 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Öğretim Kuram Strateji Yöntem ve Tekniklerinin Farkında Olma ve Kullanma Düzeyleri
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.24, ss.197-211, 2013 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Ev Ödevlerine Yönelik Uygulamalarının ve Görüşlerinin Değerlendirilmesi
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.2, sa.1, ss.133-149, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğrencilerinin Ev Ödevlerine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, ss.1-16, 2012 (Hakemli Dergi)
Assessment of Professional Teaching Knowledge Courses Taught at Faculties of Education According to Teachers Opinions
Mevlana International Journal of Education (MIJE)
, cilt.2, sa.1, ss.48-63, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğrenci Merkezli Karma Öğretim Yönteminin Eleştirel Düşünmeye Etkisi
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.11-50, 2012 (Hakemli Dergi)
İstenmeyen öğrenci Davranışları ve Öğretmenlerin Sınıfta Öğrencilerle Başa Çıkma Yöntemleri
Turkish Journal of Educational Studies (TURK-JES)
, cilt.1, sa.2, ss.152-189, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 2 Devre Öğrencilerinin Şikâyet Etme Davranışlarının Öğretmen Öğrenci ve Veli Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi Evaluating Primary Education Second Level Students Complaining Behaviours According to Teachers Students and Parents Views
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.237-246, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Boş Zaman Değerlendirme Alışkanlıklarının Günlük Problem Çözme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi Examining the Impact of Primary Education 8th Graders Habits of Utilising Spare Time upon Problem Solving Skills
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi/ Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute
, cilt.6, sa.12, ss.235-257, 2009 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlik mesleği genel yeterliklerine sahip olma düzeyleri hakkında öğretmen adayları ve öğretmenlerin görüşlerinin değerlendirilmesi Having general adequacy of teaching profession evaluation of the views of teacher candidates
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi / Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute
, cilt.5, sa.9, ss.37-55, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
SANAL GERÇEKLİK GÖZLÜĞÜNÜN COĞRAFYA DERSİNDE ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUMUNA ETKİSİ
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI 100.YIL EĞİTİM SEMPOZYUMU, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, cilt.1, ss.178-189
Eğitimde Niteliği Artırmak İçin Bir Yol Haritası: Ali Fuad Başgil ’in Eğitimle İlgili Görüşleri
Vefatının 50. Yıldönümünde Ali Fuad Başgil ve Siyasi Mücadeleleri Uluslararası Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 13 - 14 Ekim 2017, cilt.1, ss.1
Identifying Needs of Teachers Related to Local Curriculum
III. International Dynamic Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016
Yabancı Dil Öğretiminde Öğrenci Başarısını Etkileyen Unsurlar
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
5 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Yardımseverlik ve Dayanışma Değerlerinin Öğretiminde Örnek Olay Yönteminin Etkisi
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu II, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, cilt.1
A Meta Analysis Study On Theses Written About The Educational Games In Turkey Between The Years Of 1992 and 2012
3. World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, BRÜKSEL, 25 - 28 Ekim 2012
Evaluation of Physical Adequacy School Buildings from the Point of Teachers Wiew
3. World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, BRÜKSEL, 25 - 28 Ekim 2012
The Methods the Students Use in the Classes to put the Teachers in a Difficult Situation
3. World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, BRÜKSEL, Belçika, 25 - 28 Ekim 2012
Eğitim Psikolojisi Dersinde Yaratıcı Drama Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012
Sınıf Öğretmenlerinin 5 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Alan Hoşgörü ve Adil Olma Değerlerine Sahip Olma Boyutunda Değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012
İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğrencilerinin Ev Ödevlerine Yönelik Tutumlarının Oluşmasında Ailelerin Rolü
21. Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Öz Yeterliklerine Etkisi
21. Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Öğretim Yöntemlerinin Farkında Olma ve Kullanma Düzeyleri
3. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES’11), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterlik Algılarının Değerlendirilmesi
II. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, 9 - 11 Aralık 2010
Üniversite Öğretim Elemanları ve Öğrenci Affından Yararlanan Öğrencilerin Öğrenci Affına Yönelik Görüşleri
Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Lisansüstü Eğitimde Sorunlar ve Çözüm Önerileri, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2007
Tezsiz Yüksek Lisans ve Üniversite Son Sınıf Öğrencilerinin KPSS Sınavına Yönelik Algıları
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
Teknik Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Görüşlerine Göre Üniversite Sanayi İşbirliği
I. Uluslararası Yerel Yönetimler Üniversite ve Sanayi İşbirliği Sempozyumu (ULYUSİS), Ankara, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2003
Kitap & Kitap Bölümleri
İbni Haldun
Maarif Düşüncemizin Kuramsal Temelleri 1, Burhan Akpınar, Behçet Oral, Bayram Özer, Editör, Pegem Akademi Yayınevi, Ankara, ss.415-443, 2023
Karakter ve Değer Eğitiminde Okulun ve Öğretmenin Rolü
KARAKTER VE DEĞERLER EĞİTİMİ, Turan Mehmet, Bozkurt Eyüp, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.311-344, 2021
COVID-19 SÜRECİNDE ÖĞRENMENİN DOĞASI VE UZAKTAN EĞİTİM
SALGIN HASTALIKLARIN SOSYAL HAYATA ETKİSİ VE KÜLTÜRÜMÜZDE KORONAVİRÜS VAKASI, Bekir Şişman, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.29-60, 2021
Karakter ve Değer Eğitiminde Rol Model Olarak Öğretmen
Karakter ve Değerler Eğitimi, Bayram Özer, Editör, Pegeme Akademi, Ankara, ss.238-266, 2019
Öğretmen Yetiştirme
Eğitim Bilimine Giriş, Fatih TÖREMEN, Editör, İdeal Kültür & Yayıcılık, İstanbul, ss.341-380, 2014