Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sınıf Öğretmenlerinin Bilim ve Sorgulama Temelli Öğretime İlişkin Görüşleri

15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, cilt.1, ss.147 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Niteliğinin Artırılmasında Öğretmenlerin Kendi EğitimYaklaşımlarının (Key) Belirlenmesi

1st International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2022, cilt.1, ss.98-99 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Determining Teachers' Own Educational Approaches (Key) In Improvement of Educational Quality

1st International Conference on Innovative Academic Studies ICIAS 2022, Konya, Türkiye, 10 Eylül 2022

Okul Öncesinde Sorgulama Temelli Öğretime İlişkin Öğretmen Görüşleri

I st Iternational Congress on Excellence in Education, Denizli, Türkiye, 20 Kasım 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Determining teacher qualifications from the perspective of stakeholders

International Symposium on Business, Economics & Education, Ankara, Türkiye, 07 Nisan 2021, cilt.1, ss.127-128 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Views of the master and phd students about the project preparation course in the field of educational sciences

International Symposium on Business, Economics, and education, ISBE, Ankara, Türkiye, 07 Nisan 2021, cilt.1, ss.126 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Girişimcilik Eğitimi Alan Öğrencilerin Zihinsel Risk Alma Becerileri Üzerine Bir Araştırma

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 Ekim 2019, cilt.1, ss.209-215 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimi

VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019

DETERMINING THE SCIENCE TEACHER CANDIDATES' NATURE OF SCIENCE BELIE

1.International Symposium on ContemporaryEducation and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, cilt.1, ss.187-188

Science Laboratory Perceptions of Pre-Service Science Teachers: A Word Association Study

1.International Symposium on ContemporaryEducation and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018

Comparison of Critical Thinking Skill Level of Science and Primary School Preservice Teachers

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.592

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası İnanışlarının Belirlenmesi

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Laboratuvarı Algılarına Yönelik Bir Kelime İlişkilendirme Çalışması

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018, cilt.1, ss.187

Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Fen Başarı, Kaygı ve Tutum Düzeylerine Etkisi

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER, Amasya, Türkiye, 06 Eylül 2018, cilt.1, ss.817-827

Ortaokul Öğrencilerin Liseye Geçiş Sınavına Yönelik Beklenti ve Görüşlerinin Belirlenmesi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi UBEK-ISCE, International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.572

Ortaokul Öğrencilerinin Liseye Geçiş Sınavına Yönelik Beklenti ve Görüşlerinin Belirlenmesi

International Congress on Science and Education 2018, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.577

PROJECT CONSULTANCY EDUCATION FOR MASTER AND PHD STUDENTS IN EDUCATIONAL SCIENCES” PROJECT EVALUATION

XIV.European Conference on Social and Behavioral Sciences, XIV.ECSBS, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.248-249

Project Consultancy Educatıon For Master And Phd Students In Educational Sciences Project Evaluation

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, XIV.ECSBS, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.248-249

The Assessment of Relatıonship Between the Self-Efficacy Perceptions and The Decisıon Making Skills of Secondary School Students

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.1

Yaratıcı drama etkinliklerin fen merak duygusu üzerindeki etkileri.

IV.İnternational Eurasian Educational Research Congress, “4. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi”, Değişen Zamanlar değişen ihtiyaçlar, e-eğitim, eşitlik, göç ve farklılıklar, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.867-868

Students Views Related To Achievement of Educational Aim of Instruction Via Creative Drama

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, cilt.1, ss.220

Examining the Students Views About Creative Drama Activities Related to Scientific Research

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, cilt.1, ss.234

Students Views Related To Achievement of Educational Aim of Instruction Via Creative Drama

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016

Examining the Students Views About Creative Drama Activities Related to Scientific Research

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016

A. Development and Validation of TPACK Assessment Instrument for Preschool Teacher Candidates

III. International Dynamıc, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conferance, Türkiye, 01 Eylül 2016

Fen Laboratuvarına Yönelik Metaforik Algılar

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Doğa Deneyimine Bağlı Çevre Eğitimine Yönelik Özyeterlik Algısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Doğa Eğitimi Projelerinin Etkililiği Üzerine Bir Araştırma Ağaç Kardeşliği Projesi

7th International Congress on New Trends in EducationICONTE 2016, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.138-139

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Samanyolu ve Güneş Sistemine İlişkin Zihinsel Şemaları

7th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.139-140

Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Sorunu Algılarında Sınıf Seviyelerine Bağlı Değişmeler

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi - UFBMEK, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Kitap & Kitap Bölümleri

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, Erdoğan Fatma, Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, ss.329-342, 2023

Okul Dışı Ortamlarda Girişimcilik Eğitimi ve Uygulamaları

TEORİDEN UYGULAMAYA GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ, Yaman, S., Çelik, H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.275-292, 2022

Metrikler

Yayın

79

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

42

Açık Erişim

26
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları