Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
FAS KRALLIĞI’NDA TÜRK DİZİLERİ ÜZERİNE NİCEL BİR ARAŞTIRMA
BUSBED. BINGÖL UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, sa.24, ss.15-33, 2022 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medyada Sığınmacı Algısı: Suriyeli Sığınmacıların Türkçe Twitter Hesaplarında Görünümü
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.948-983, 2022 (Hakemli Dergi)
Rusya’da Çarlık Döneminde Reklam ve Reklam Araçları
SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI
, cilt.6, sa.2, ss.64-71, 2021 (Hakemli Dergi)
Fijital (Phygital) Pazarlama Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme: Amazon Go Örneği
Middle Black Sea Journal of Communicatian Studies
, cilt.5, sa.1, ss.1-10, 2020 (Hakemli Dergi)
İspolzovanie Novoy Media i Sosialnıx Publikasiy B Mestnıx Pecati Ha Primere Mestnıx Gazet, Publikuyemu V Amase
Kırgız Tili Cana Adabiyatı Jurnalı
, sa.31, ss.125-129, 2017 (Hakemli Dergi)
Post Sovyet Kırgızistan’da Yerel Gazeteler ve Sorunları
AL-FARABİ ULUSLARARASISOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.1, sa.1, ss.76-87, 2017 (Hakemli Dergi)
Kırgızistan da Kiril Alfabesine Geçiş Süreci ve Gazetelere Yansıması
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.38, ss.287-297, 2017 (Hakemli Dergi)
Kırgızistan da Ulusal Gazetelerin Yapısal Analizi ve Sorunları
Türk Dünyası Kültür Araştırmaları Dergisi
, sa.4, ss.63-95, 2016 (Hakemli Dergi)
Kırgızistanda Gazetecilik Eğitimi Alan Öğrencilerin Beklentilerine Yönelik Alan Araştırması
Manas Journal of Social Studies
, cilt.4, sa.1, ss.13-37, 2015 (Hakemli Dergi)
Bilborddorda Koş Tildüülük Cana Tuura Emes Tüşünüşülör (Bişkek misalında)
Vestnik Bişkek Gumanitardık Universiteti
, cilt.2, sa.25, ss.325-328, 2013 (Hakemli Dergi)
Egemendülüktön Kiyin Kırgıstandagı Reklamnın Abalı
Vestnik Kırgızskogo Nasionalnogo Universiteta İm. Cusup Balasaguna
, sa.5, ss.190-194, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Post Sovyet Kırgızistan Sineması’nda Komedi Filmlerinde Marka Yerleştirme Uygulamaları
2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.64-70
Anlatısal Reklamda Negatif Marka Yerleştirme: Anti- Reklamoyunlar
2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleşitme, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.27-37
Post Sovyet Kırgızistan’da Yerel Gazeteler ve Sorunları
4th INTERNATIONALCONGRESS ON SOCIALSCIENCES, CHINA TOADRIATIC, Gaziantep, Türkiye, 12 - 14 Mart 2017, ss.24
Kırgız Kültüründe Renklerin İletişimsel Rolü
IV. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, 26 - 28 Nisan 2017
Kırgızlarda Latin Alfabesi’ne Geçiş Süreci 1925 1930 ve Erkin Too Gazetesi
II.Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, 20 - 22 Mayıs 2015
Sovyet Dönemi Kırgız Gazeteciliği ve Basın İlkeleri
1. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmalar Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 18 - 21 Mart 2014, cilt.1, ss.657-674
Çalkan Karikatür ve Mizah Dergisinde Sovyet Dönemi nin Sosyal Siyasi ve Kültürel Olaylarının Yansıtılması
Gülmenin Arkeolojisi ve Medyada Mizah Konferansı, Erzurum, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1037-1052
Kitap & Kitap Bölümleri
E-TİCARET VE YAPAY ZEKÂ
İletişim Bilimlerinde Yapay Zeka, Mehmet Akif Günay, Editör, Eğitim Yayınları, Konya, ss.132-150, 2023
YENİ MEDYA VE YAPAY ZEKÂ
İletişim Bilimlerinde Yapay Zeka, Mehmet Akif Günay, Editör, Eğitim Yayınları, Konya, ss.77-97, 2023
Chingiz Aitmatov’s Grand Narrative
Handbook of Research on Narrative Interactions, Recep Yılmaz, Editör, İGİ Global, Hershey PA, ss.43-62, 2021
İntegrirovannıe (Kompleksnıe) Marketingovı Ekommunikatsii
İntegrirovannıe Marketingovıe Kommunikatsii V Stifrovom Veke, Ömer Çakın, Erdoğan Akman, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.17-37, 2020
The Aesthetics of Fear andPower in Soviet Posters
Handbook of Research on Aestheticization of Violence, Horror, and Power, M. Nur Erdem, Nihal Kocabay Şener, Tuğba Demir, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.324-346, 2020
Post-Semiyotik Okurun İktidarı: Göstergelerin Bağlamsal Yolculuğu
Postlar Çağında İletişim, M. Nur Erdem, Nihal Kocabay Şener, Editör, Literatürk Akademia, Konya, ss.105-123, 2019
The Structural Transformationof Narrative Advertisingin Turkic Republics
Handbook of Research on Narrative Advertising, Recep Yılmaz, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.108-120, 2019
Reklamın Toplumsal Rolü ve Etkileri
İletişim Sosyolojisi, Bünyamin AYHAN, Editör, Literatürk, ss.133-149, 2018
Global Narratives in Asian Countries
Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Recep Yılmaz, M. Nur Erdem, Filiz Resuloğlu, Editör, IGI, Hershey PA, ss.32-49, 2018
Transmedya Öykü Anlatımı Bağlamında Instagram Hikayeleri
Transmedya Hikayeciliği, Ercan AKTAN, Editör, Literaürk, ss.49-68, 2018
Sosyal Medya Reklamcılığı
Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları, Ömer ÇAKIN, Editör, Literatürk, Konya, ss.175-198, 2018
Bir Ürün Yerleştirme Mecrası Olarak Instagram ve Instagram Fenomenleri
Ürün Yerleştirme Uygulamaları, Nursel Bolat, Editör, Literatürk, ss.195, 2018
1 Kasım 2015 Genel Seçimleri'nde Gazete Siyasal Reklamlarının Analizi
7 Haziran dan 1 Kasım a Türkiye de Siyasal İletişim Uygulamaları, Balcı Şükrü, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.349-400, 2016