RURAL SCHOOLS IN ANKARA: EVALUATİNG SCHOOL BUILDINGS IN CONTEXT OFARCHITECTURAL DESIGN


SAĞLAM H.

Learning Spaces in Transition. Typology For healty Learning Environments, Ksenija Vitale, Ivana Fabrio, Romana Kajp, Vanja Rister, Mia Roth-Čerina, Tomislav Vlainić, Editör, University of Zagreb, School of Medicine, Faculty of Architecture, School of Design UNICEF, Zagreb, ss.64-71, 2015

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2015
  • Yayınevi: University of Zagreb, School of Medicine, Faculty of Architecture, School of Design UNICEF
  • Basıldığı Şehir: Zagreb
  • Sayfa Sayıları: ss.64-71
  • Editörler: Ksenija Vitale, Ivana Fabrio, Romana Kajp, Vanja Rister, Mia Roth-Čerina, Tomislav Vlainić, Editör
  • Ondokuz Mayıs Üniversitesi Adresli: Hayır