Z. ÇİLİNGİR ÜK, "Ambalajların İkinci Hayatları: Tüketici ve Marka İlişkisi Ekseninde İşlevsel Ambalaj Kullanım Pratiklerine Yönelik Bir Araştırma," In 21. Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi , İstanbul: Kriter Yayınevi, 2020, pp.263-286.
ÇİLİNGİR ÜK, Z. Ambalajların İkinci Hayatları: Tüketici ve Marka İlişkisi Ekseninde İşlevsel Ambalaj Kullanım Pratiklerine Yönelik Bir Araştırma. 2020. In 21. Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi , Kriter Yayınevi, İstanbul, 263-286.
ÇİLİNGİR ÜK, Z., (2020). Ambalajların İkinci Hayatları: Tüketici ve Marka İlişkisi Ekseninde İşlevsel Ambalaj Kullanım Pratiklerine Yönelik Bir Araştırma. 21. Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi (pp.263-286), İstanbul: Kriter Yayınevi.
ÇİLİNGİR ÜK, Zuhal. "Ambalajların İkinci Hayatları: Tüketici ve Marka İlişkisi Ekseninde İşlevsel Ambalaj Kullanım Pratiklerine Yönelik Bir Araştırma." In 21. Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi , 263-286. İstanbul: Kriter Yayınevi, 2020
ÇİLİNGİR ÜK, Zuhal Ç. . "Ambalajların İkinci Hayatları: Tüketici ve Marka İlişkisi Ekseninde İşlevsel Ambalaj Kullanım Pratiklerine Yönelik Bir Araştırma." 21. Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi , Kriter Yayınevi, 2020, pp.263-286.
ÇİLİNGİR ÜK, Z. (2020) "Ambalajların İkinci Hayatları: Tüketici ve Marka İlişkisi Ekseninde İşlevsel Ambalaj Kullanım Pratiklerine Yönelik Bir Araştırma", 21. Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi . İstanbul: Kriter Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Zuhal Çilingir Ük}, chaptertitle={Ambalajların İkinci Hayatları: Tüketici ve Marka İlişkisi Ekseninde İşlevsel Ambalaj Kullanım Pratiklerine Yönelik Bir Araştırma}, booktitle={ 21. Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi}, publisher={Kriter Yayınevi}, city={İstanbul},year={2020} }