S. YAMAN And N. YALÇIN, "Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının yaratıcı düşünme becerisine etkisi," İlköğretim Online , vol.4, no.1, pp.42-52, 2005
YAMAN, S. And YALÇIN, N. 2005. Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının yaratıcı düşünme becerisine etkisi. İlköğretim Online , vol.4, no.1 , 42-52.
YAMAN, S., & YALÇIN, N., (2005). Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının yaratıcı düşünme becerisine etkisi. İlköğretim Online , vol.4, no.1, 42-52.
YAMAN, Süleyman, And NECATİ YALÇIN. "Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının yaratıcı düşünme becerisine etkisi," İlköğretim Online , vol.4, no.1, 42-52, 2005
YAMAN, Süleyman And YALÇIN, NECATİ. "Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının yaratıcı düşünme becerisine etkisi." İlköğretim Online , vol.4, no.1, pp.42-52, 2005
YAMAN, S. And YALÇIN, N. (2005) . "Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının yaratıcı düşünme becerisine etkisi." İlköğretim Online , vol.4, no.1, pp.42-52.
@article{article, author={Süleyman Yaman And author={NECATİ YALÇIN}, title={Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının yaratıcı düşünme becerisine etkisi}, journal={İlköğretim Online}, year=2005, pages={42-52} }