E. Çakır And S. YAMAN, "Fen Bilimleri Dersinde Ters Yüz Sınıf UygulamalarınınÖğrencilerin Fen Başarıları ve Zihinsel Risk Alma BecerilerineEtkisi," Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.5, no.2, pp.130-142, 2017
Çakır, E. And YAMAN, S. 2017. Fen Bilimleri Dersinde Ters Yüz Sınıf UygulamalarınınÖğrencilerin Fen Başarıları ve Zihinsel Risk Alma BecerilerineEtkisi. Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.5, no.2 , 130-142.
Çakır, E., & YAMAN, S., (2017). Fen Bilimleri Dersinde Ters Yüz Sınıf UygulamalarınınÖğrencilerin Fen Başarıları ve Zihinsel Risk Alma BecerilerineEtkisi. Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.5, no.2, 130-142.
Çakır, Esra, And Süleyman Yaman. "Fen Bilimleri Dersinde Ters Yüz Sınıf UygulamalarınınÖğrencilerin Fen Başarıları ve Zihinsel Risk Alma BecerilerineEtkisi," Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.5, no.2, 130-142, 2017
Çakır, Esra And YAMAN, Süleyman. "Fen Bilimleri Dersinde Ters Yüz Sınıf UygulamalarınınÖğrencilerin Fen Başarıları ve Zihinsel Risk Alma BecerilerineEtkisi." Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.5, no.2, pp.130-142, 2017
Çakır, E. And YAMAN, S. (2017) . "Fen Bilimleri Dersinde Ters Yüz Sınıf UygulamalarınınÖğrencilerin Fen Başarıları ve Zihinsel Risk Alma BecerilerineEtkisi." Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.5, no.2, pp.130-142.
@article{article, author={Esra Çakır And author={Süleyman Yaman}, title={Fen Bilimleri Dersinde Ters Yüz Sınıf UygulamalarınınÖğrencilerin Fen Başarıları ve Zihinsel Risk Alma BecerilerineEtkisi}, journal={Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi}, year=2017, pages={130-142} }