G. Kayan Ürgün And Z. Çilingir Ük, "Hizmet Kalitesi İyileştirilmesinde Servqual ve Kano Modellerinin KFY ile Bütünleştirilmesi Havayolu Sektöründe Bir Uygulama," Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online) , vol.6, no.2, pp.554-580, 2022
Kayan Ürgün, G. And Çilingir Ük, Z. 2022. Hizmet Kalitesi İyileştirilmesinde Servqual ve Kano Modellerinin KFY ile Bütünleştirilmesi Havayolu Sektöründe Bir Uygulama. Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online) , vol.6, no.2 , 554-580.
Kayan Ürgün, G., & Çilingir Ük, Z., (2022). Hizmet Kalitesi İyileştirilmesinde Servqual ve Kano Modellerinin KFY ile Bütünleştirilmesi Havayolu Sektöründe Bir Uygulama. Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online) , vol.6, no.2, 554-580.
Kayan Ürgün, Gamze, And Zuhal Çilingir Ük. "Hizmet Kalitesi İyileştirilmesinde Servqual ve Kano Modellerinin KFY ile Bütünleştirilmesi Havayolu Sektöründe Bir Uygulama," Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online) , vol.6, no.2, 554-580, 2022
Kayan Ürgün, Gamze K. And Çilingir Ük, Zuhal Ç. . "Hizmet Kalitesi İyileştirilmesinde Servqual ve Kano Modellerinin KFY ile Bütünleştirilmesi Havayolu Sektöründe Bir Uygulama." Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online) , vol.6, no.2, pp.554-580, 2022
Kayan Ürgün, G. And Çilingir Ük, Z. (2022) . "Hizmet Kalitesi İyileştirilmesinde Servqual ve Kano Modellerinin KFY ile Bütünleştirilmesi Havayolu Sektöründe Bir Uygulama." Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online) , vol.6, no.2, pp.554-580.
@article{article, author={Gamze Kayan Ürgün And author={Zuhal Çilingir Ük}, title={Hizmet Kalitesi İyileştirilmesinde Servqual ve Kano Modellerinin KFY ile Bütünleştirilmesi Havayolu Sektöründe Bir Uygulama}, journal={Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online)}, year=2022, pages={554-580} }