Z. ÇİLİNGİR Et Al. , "Kulaktan Kulağa İletişim Alışveriş Merkezi Müşterileri Üzerinde Bir Pilot Çalışma," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.24, no.3, pp.95-115, 2010
ÇİLİNGİR, Z. Et Al. 2010. Kulaktan Kulağa İletişim Alışveriş Merkezi Müşterileri Üzerinde Bir Pilot Çalışma. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.24, no.3 , 95-115.
ÇİLİNGİR, Z., YILDIZ, S., & KURTULDU, H. S., (2010). Kulaktan Kulağa İletişim Alışveriş Merkezi Müşterileri Üzerinde Bir Pilot Çalışma. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.24, no.3, 95-115.
ÇİLİNGİR, Zuhal, SALİH YILDIZ, And HÜSEYİN SABRİ KURTULDU. "Kulaktan Kulağa İletişim Alışveriş Merkezi Müşterileri Üzerinde Bir Pilot Çalışma," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.24, no.3, 95-115, 2010
ÇİLİNGİR, Zuhal Ç. Et Al. "Kulaktan Kulağa İletişim Alışveriş Merkezi Müşterileri Üzerinde Bir Pilot Çalışma." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.24, no.3, pp.95-115, 2010
ÇİLİNGİR, Z. YILDIZ, S. And KURTULDU, H. S. (2010) . "Kulaktan Kulağa İletişim Alışveriş Merkezi Müşterileri Üzerinde Bir Pilot Çalışma." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.24, no.3, pp.95-115.
@article{article, author={Zuhal Çilingir Ük Et Al. }, title={Kulaktan Kulağa İletişim Alışveriş Merkezi Müşterileri Üzerinde Bir Pilot Çalışma}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2010, pages={95-115} }