H. S. KURTULDU And Z. ÇİLİNGİR, "Gerçek ve İdeal Özkimlik Uyumunun Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi Sigara Sektöründe Bir Uygulama," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.23, no.1, pp.247-263, 2009
KURTULDU, H. S. And ÇİLİNGİR, Z. 2009. Gerçek ve İdeal Özkimlik Uyumunun Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi Sigara Sektöründe Bir Uygulama. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.23, no.1 , 247-263.
KURTULDU, H. S., & ÇİLİNGİR, Z., (2009). Gerçek ve İdeal Özkimlik Uyumunun Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi Sigara Sektöründe Bir Uygulama. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.23, no.1, 247-263.
KURTULDU, HÜSEYİN, And Zuhal Çilingir Ük. "Gerçek ve İdeal Özkimlik Uyumunun Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi Sigara Sektöründe Bir Uygulama," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.23, no.1, 247-263, 2009
KURTULDU, HÜSEYİN S. And ÇİLİNGİR, Zuhal Ç. . "Gerçek ve İdeal Özkimlik Uyumunun Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi Sigara Sektöründe Bir Uygulama." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.23, no.1, pp.247-263, 2009
KURTULDU, H. S. And ÇİLİNGİR, Z. (2009) . "Gerçek ve İdeal Özkimlik Uyumunun Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi Sigara Sektöründe Bir Uygulama." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.23, no.1, pp.247-263.
@article{article, author={HÜSEYİN SABRİ KURTULDU And author={Zuhal Çilingir Ük}, title={Gerçek ve İdeal Özkimlik Uyumunun Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi Sigara Sektöründe Bir Uygulama}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2009, pages={247-263} }