A. ÇETİNDERE FİLİZ, "Hizmet İşletmelerinde İç Müşteri Memnuniyeti," In Örgütlerde Bağlılık , İstanbul: Eğitim Yayınevi, 2021, pp.42-58.
ÇETİNDERE FİLİZ, A. Hizmet İşletmelerinde İç Müşteri Memnuniyeti. 2021. In Örgütlerde Bağlılık , Eğitim Yayınevi, İstanbul, 42-58.
ÇETİNDERE FİLİZ, A., (2021). Hizmet İşletmelerinde İç Müşteri Memnuniyeti. Örgütlerde Bağlılık (pp.42-58), İstanbul: Eğitim Yayınevi.
ÇETİNDERE FİLİZ, Aysel. "Hizmet İşletmelerinde İç Müşteri Memnuniyeti." In Örgütlerde Bağlılık , 42-58. İstanbul: Eğitim Yayınevi, 2021
ÇETİNDERE FİLİZ, Aysel Ç. . "Hizmet İşletmelerinde İç Müşteri Memnuniyeti." Örgütlerde Bağlılık , Eğitim Yayınevi, 2021, pp.42-58.
ÇETİNDERE FİLİZ, A. (2021) "Hizmet İşletmelerinde İç Müşteri Memnuniyeti", Örgütlerde Bağlılık . İstanbul: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Aysel Çetindere Filiz}, chaptertitle={Hizmet İşletmelerinde İç Müşteri Memnuniyeti}, booktitle={ Örgütlerde Bağlılık}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={İstanbul},year={2021} }