Z. ÇİLİNGİR And S. YILDIZ, "Tüketicilerin Ürünlere Olan İlgileniminin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi Sembolik Nitelikteki Bir Ürün Grubu İçin İstanbul İli Pilot Çalışması," Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.11, pp.79-100, 2010
ÇİLİNGİR, Z. And YILDIZ, S. 2010. Tüketicilerin Ürünlere Olan İlgileniminin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi Sembolik Nitelikteki Bir Ürün Grubu İçin İstanbul İli Pilot Çalışması. Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.11 , 79-100.
ÇİLİNGİR, Z., & YILDIZ, S., (2010). Tüketicilerin Ürünlere Olan İlgileniminin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi Sembolik Nitelikteki Bir Ürün Grubu İçin İstanbul İli Pilot Çalışması. Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.11, 79-100.
ÇİLİNGİR, Zuhal, And SALİH YILDIZ. "Tüketicilerin Ürünlere Olan İlgileniminin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi Sembolik Nitelikteki Bir Ürün Grubu İçin İstanbul İli Pilot Çalışması," Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.11, 79-100, 2010
ÇİLİNGİR, Zuhal Ç. And YILDIZ, SALİH. "Tüketicilerin Ürünlere Olan İlgileniminin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi Sembolik Nitelikteki Bir Ürün Grubu İçin İstanbul İli Pilot Çalışması." Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.11, pp.79-100, 2010
ÇİLİNGİR, Z. And YILDIZ, S. (2010) . "Tüketicilerin Ürünlere Olan İlgileniminin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi Sembolik Nitelikteki Bir Ürün Grubu İçin İstanbul İli Pilot Çalışması." Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.11, pp.79-100.
@article{article, author={Zuhal Çilingir Ük And author={SALİH YILDIZ}, title={Tüketicilerin Ürünlere Olan İlgileniminin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi Sembolik Nitelikteki Bir Ürün Grubu İçin İstanbul İli Pilot Çalışması}, journal={Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2010, pages={79-100} }