H. S. KURTULDU Et Al. , "İlişki Odaklı Pazarlama Bileşenlerinin Tüketici Sadakati Üzerindeki Etkisi Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama," 13. Ulusal Pazarlama Kongresi , vol.13, Nevşehir, Turkey, pp.315-325, 2008
KURTULDU, H. S. Et Al. 2008. İlişki Odaklı Pazarlama Bileşenlerinin Tüketici Sadakati Üzerindeki Etkisi Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama. 13. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Nevşehir, Turkey), 315-325.
KURTULDU, H. S., ÇİLİNGİR, Z., & YILDIZ, S., (2008). İlişki Odaklı Pazarlama Bileşenlerinin Tüketici Sadakati Üzerindeki Etkisi Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama . 13. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.315-325). Nevşehir, Turkey
KURTULDU, HÜSEYİN, Zuhal Çilingir Ük, And SALİH YILDIZ. "İlişki Odaklı Pazarlama Bileşenlerinin Tüketici Sadakati Üzerindeki Etkisi Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama," 13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir, Turkey, 2008
KURTULDU, HÜSEYİN S. Et Al. "İlişki Odaklı Pazarlama Bileşenlerinin Tüketici Sadakati Üzerindeki Etkisi Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama." 13. Ulusal Pazarlama Kongresi , Nevşehir, Turkey, pp.315-325, 2008
KURTULDU, H. S. ÇİLİNGİR, Z. And YILDIZ, S. (2008) . "İlişki Odaklı Pazarlama Bileşenlerinin Tüketici Sadakati Üzerindeki Etkisi Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama." 13. Ulusal Pazarlama Kongresi , Nevşehir, Turkey, pp.315-325.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HÜSEYİN SABRİ KURTULDU Et Al. }, title={İlişki Odaklı Pazarlama Bileşenlerinin Tüketici Sadakati Üzerindeki Etkisi Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama}, congress name={13. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Nevşehir}, country={Turkey}, year={2008}, pages={315-325} }