A. D. DAŞCI And S. YAMAN, "Fen ve teknoloji dersinde öğrencilerin zihinsel risk alma becerilerinin Piaget in bilişsel gelişim dönemlerine ve eğitim kademelerine göre incelenmesi," Kuramsal Eğitim Bilim , vol.7, no.3, pp.271-285, 2014
DAŞCI, A. D. And YAMAN, S. 2014. Fen ve teknoloji dersinde öğrencilerin zihinsel risk alma becerilerinin Piaget in bilişsel gelişim dönemlerine ve eğitim kademelerine göre incelenmesi. Kuramsal Eğitim Bilim , vol.7, no.3 , 271-285.
DAŞCI, A. D., & YAMAN, S., (2014). Fen ve teknoloji dersinde öğrencilerin zihinsel risk alma becerilerinin Piaget in bilişsel gelişim dönemlerine ve eğitim kademelerine göre incelenmesi. Kuramsal Eğitim Bilim , vol.7, no.3, 271-285.
DAŞCI, ARZU, And Süleyman Yaman. "Fen ve teknoloji dersinde öğrencilerin zihinsel risk alma becerilerinin Piaget in bilişsel gelişim dönemlerine ve eğitim kademelerine göre incelenmesi," Kuramsal Eğitim Bilim , vol.7, no.3, 271-285, 2014
DAŞCI, ARZU D. And YAMAN, Süleyman. "Fen ve teknoloji dersinde öğrencilerin zihinsel risk alma becerilerinin Piaget in bilişsel gelişim dönemlerine ve eğitim kademelerine göre incelenmesi." Kuramsal Eğitim Bilim , vol.7, no.3, pp.271-285, 2014
DAŞCI, A. D. And YAMAN, S. (2014) . "Fen ve teknoloji dersinde öğrencilerin zihinsel risk alma becerilerinin Piaget in bilişsel gelişim dönemlerine ve eğitim kademelerine göre incelenmesi." Kuramsal Eğitim Bilim , vol.7, no.3, pp.271-285.
@article{article, author={ARZU DERYA DAŞCI And author={Süleyman Yaman}, title={Fen ve teknoloji dersinde öğrencilerin zihinsel risk alma becerilerinin Piaget in bilişsel gelişim dönemlerine ve eğitim kademelerine göre incelenmesi}, journal={Kuramsal Eğitim Bilim}, year=2014, pages={271-285} }