M. Terzi Kumandaş And S. Elevli, "Process Capability Analysis for Qualitative Measures: Call Center Example," Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi , vol.23, no.6, pp.1402-1411, 2023
Terzi Kumandaş, M. And Elevli, S. 2023. Process Capability Analysis for Qualitative Measures: Call Center Example. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi , vol.23, no.6 , 1402-1411.
Terzi Kumandaş, M., & Elevli, S., (2023). Process Capability Analysis for Qualitative Measures: Call Center Example. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi , vol.23, no.6, 1402-1411.
Terzi Kumandaş, Müberra, And Sermin Elevli. "Process Capability Analysis for Qualitative Measures: Call Center Example," Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi , vol.23, no.6, 1402-1411, 2023
Terzi Kumandaş, Müberra T. And Elevli, Sermin. "Process Capability Analysis for Qualitative Measures: Call Center Example." Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi , vol.23, no.6, pp.1402-1411, 2023
Terzi Kumandaş, M. And Elevli, S. (2023) . "Process Capability Analysis for Qualitative Measures: Call Center Example." Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi , vol.23, no.6, pp.1402-1411.
@article{article, author={Müberra Terzi Kumandaş And author={Sermin Elevli}, title={Process Capability Analysis for Qualitative Measures: Call Center Example}, journal={Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi}, year=2023, pages={1402-1411} }