A. KESTEN And N. ÖZDEMİR, "Sosyal bilgiler ögretim programının ölçme degerlendirme boyutununögretmen görüslerine göre degerlendirilmesi Samsun ili örnegi," Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.2, pp.223-236, 2010
KESTEN, A. And ÖZDEMİR, N. 2010. Sosyal bilgiler ögretim programının ölçme degerlendirme boyutununögretmen görüslerine göre degerlendirilmesi Samsun ili örnegi. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.2 , 223-236.
KESTEN, A., & ÖZDEMİR, N., (2010). Sosyal bilgiler ögretim programının ölçme degerlendirme boyutununögretmen görüslerine göre degerlendirilmesi Samsun ili örnegi. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.2, 223-236.
KESTEN, Alper, And Nevin Özdemir. "Sosyal bilgiler ögretim programının ölçme degerlendirme boyutununögretmen görüslerine göre degerlendirilmesi Samsun ili örnegi," Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.2, 223-236, 2010
KESTEN, Alper And ÖZDEMİR, Nevin. "Sosyal bilgiler ögretim programının ölçme degerlendirme boyutununögretmen görüslerine göre degerlendirilmesi Samsun ili örnegi." Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.2, pp.223-236, 2010
KESTEN, A. And ÖZDEMİR, N. (2010) . "Sosyal bilgiler ögretim programının ölçme degerlendirme boyutununögretmen görüslerine göre degerlendirilmesi Samsun ili örnegi." Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.2, pp.223-236.
@article{article, author={Alper KESTEN And author={Nevin Özdemir}, title={Sosyal bilgiler ögretim programının ölçme degerlendirme boyutununögretmen görüslerine göre degerlendirilmesi Samsun ili örnegi}, journal={Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2010, pages={223-236} }