S. YAMAN And N. YALÇIN, "Fen bilgisi eğitiminde probleme dayalı öğrenmenin akademik başarı ve yaratıcı düşünmeye etkisi," Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, pp.107-121, 2006
YAMAN, S. And YALÇIN, N. 2006. Fen bilgisi eğitiminde probleme dayalı öğrenmenin akademik başarı ve yaratıcı düşünmeye etkisi. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2 , 107-121.
YAMAN, S., & YALÇIN, N., (2006). Fen bilgisi eğitiminde probleme dayalı öğrenmenin akademik başarı ve yaratıcı düşünmeye etkisi. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, 107-121.
YAMAN, Süleyman, And NECATİ YALÇIN. "Fen bilgisi eğitiminde probleme dayalı öğrenmenin akademik başarı ve yaratıcı düşünmeye etkisi," Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, 107-121, 2006
YAMAN, Süleyman And YALÇIN, NECATİ. "Fen bilgisi eğitiminde probleme dayalı öğrenmenin akademik başarı ve yaratıcı düşünmeye etkisi." Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, pp.107-121, 2006
YAMAN, S. And YALÇIN, N. (2006) . "Fen bilgisi eğitiminde probleme dayalı öğrenmenin akademik başarı ve yaratıcı düşünmeye etkisi." Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, pp.107-121.
@article{article, author={Süleyman Yaman And author={NECATİ YALÇIN}, title={Fen bilgisi eğitiminde probleme dayalı öğrenmenin akademik başarı ve yaratıcı düşünmeye etkisi}, journal={Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2006, pages={107-121} }