S. YAMAN, "Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenmenin mantıksal düşünme becerisinin gelişimine etkisi," Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, pp.56-70, 2005
YAMAN, S. 2005. Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenmenin mantıksal düşünme becerisinin gelişimine etkisi. Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1 , 56-70.
YAMAN, S., (2005). Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenmenin mantıksal düşünme becerisinin gelişimine etkisi. Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, 56-70.
YAMAN, Süleyman. "Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenmenin mantıksal düşünme becerisinin gelişimine etkisi," Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, 56-70, 2005
YAMAN, Süleyman. "Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenmenin mantıksal düşünme becerisinin gelişimine etkisi." Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, pp.56-70, 2005
YAMAN, S. (2005) . "Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenmenin mantıksal düşünme becerisinin gelişimine etkisi." Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, pp.56-70.
@article{article, author={Süleyman Yaman}, title={Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenmenin mantıksal düşünme becerisinin gelişimine etkisi}, journal={Türk Fen Eğitimi Dergisi}, year=2005, pages={56-70} }