F. AÇIKSÖZ MUTLU, "MÜZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALLARI ÖĞRENCİLERİNİN GÜNCEL VE POPÜLER MÜZİKLER DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ," The Journal of Academic Social Sciences , vol.31, no.31, pp.210, 2016
AÇIKSÖZ MUTLU, F. 2016. MÜZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALLARI ÖĞRENCİLERİNİN GÜNCEL VE POPÜLER MÜZİKLER DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. The Journal of Academic Social Sciences , vol.31, no.31 , 210.
AÇIKSÖZ MUTLU, F., (2016). MÜZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALLARI ÖĞRENCİLERİNİN GÜNCEL VE POPÜLER MÜZİKLER DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. The Journal of Academic Social Sciences , vol.31, no.31, 210.
AÇIKSÖZ MUTLU, Fülya. "MÜZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALLARI ÖĞRENCİLERİNİN GÜNCEL VE POPÜLER MÜZİKLER DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ," The Journal of Academic Social Sciences , vol.31, no.31, 210, 2016
AÇIKSÖZ MUTLU, Fülya. "MÜZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALLARI ÖĞRENCİLERİNİN GÜNCEL VE POPÜLER MÜZİKLER DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ." The Journal of Academic Social Sciences , vol.31, no.31, pp.210, 2016
AÇIKSÖZ MUTLU, F. (2016) . "MÜZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALLARI ÖĞRENCİLERİNİN GÜNCEL VE POPÜLER MÜZİKLER DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ." The Journal of Academic Social Sciences , vol.31, no.31, p.210.
@article{article, author={Fülya Açıksöz}, title={MÜZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALLARI ÖĞRENCİLERİNİN GÜNCEL VE POPÜLER MÜZİKLER DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ}, journal={The Journal of Academic Social Sciences}, year=2016, pages={210} }