Eğitim Bilgileri
2015 - 2020
2015 - 2020Doktora
İstanbul Aydın Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili Ve Edebiyatı (Dr), Türkiye
2010 - 2014
2010 - 2014Yüksek Lisans
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
2003 - 2007
2003 - 2007Lisans
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2021
2021Doktora
Fostering learner autonomy: An in-service teacher development program for English language teachers
İstanbul Aydın Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili Ve Edebiyatı (Dr)
2014
2014Yüksek Lisans
The use of reading texts in the book titled 'Select Readings' to teach cultural elements
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Eğitim
Yabancı Diller Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Mütercim Tercümanlık Bölümü
2012 - 2022
2012 - 2022Öğretim Görevlisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Mütercim Tercümanlık Bölümü
2009 - 2012
2009 - 2012Okutman
Giresun Üniversitesi, Rektörlük, Yabancı Diller Bölümü
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2007 - 2009
2007 - 2009ingilizce öğretmenliği
özel samsun final okulları
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023İngilizce Öğretmenliği Bölümü Öğretim ProgramlarındaÇevirinin Yeri: Türkiye’deki Üniversiteler Örneği
Genç E., Özcan Dost B.
SÖYLEM , sa.özel sayı, ss.535-548, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022EFL Learners’ Attitudes Toward Translation: A Case Study On 19 Mayıs University Prep Class Students
GENÇ E., DOST B. Ö., TEKIN B. M.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.41, sa.2, ss.659-676, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022EFL LEARNERS’ ATTITUDES TOWARD TRANSLATION: A CASE STUDY ON 19 MAYIS UNIVERSITY PREP CLASS STUDENTS Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğrenenlerin Çeviriye Karşı Tutumları: 19 Mayıs Üniversitesi Hazırlık Sınıfı Öğrencileri Örneği
GENÇ E., ÖZCAN DOST B., METİN TEKİN B.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.41, sa.2, ss.659-676, 2022 (Hakemli Dergi)
2018
2018Using Movies with and without Subtitles in EFL Classrooms
GENÇ E., ÖZCAN DOST B., GÜVENDİ YALÇIN E.
The Journal of Academic Social Science , 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Madness as a Protest
GÜVENDİ YALÇIN E., ÖZCAN DOST B., GENÇ E.
International Journal of Languages’Education and Teaching , 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017THE USE OF READING TEXTS TO TEACH CULTURAL ELEMENTS IN EFL CLASSES
GENÇ E., ŞENEL M.
International Journal of Languages’ Education and Teaching , cilt.5, sa.4, ss.356-366, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017A PORTRAIT OF CHANGING GENDER ROLES AND SOCIETY’S HIDDEN DISAPPROVAL IN THE LIGHT OF THE SHORT STORY ’TICKETS, PLEASE’
GENÇ E.
asos journal , sa.59, ss.558-563, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017THE ROLE OF TIME DISTRIBUTION IN GRAMMAR INSTRUCTION FOR EFL CLASSES
GENÇ E.
asos journal , sa.43, ss.592-600, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2023
2023Possible Prospects and Challenges of ChatGPT in Foreign Language Teaching and Learning
GENÇ E.
3rd International ILTERG Conference, Nevşehir, Türkiye, 02 Haziran 2023
2022
2022İngilizce Öğretmenliği Bölümü Öğretim Programlarında Çevirinin Yeri: Türkiye’deki Devlet Üniversiteleri Örneği
GENÇ E., ÖZCAN DOST B.
Yayın Yeri:Uluslararası Akademik Çeviribilim Çalışmaları Kongresi, Bolu, Türkiye, 29 Eylül 2022
2021
2021A COMPARATIVE STUDY ON THE CHALLENGES OF TEACHING ENGLISH IN SECONDARY SCHOOLS AND UNIVERSITIES DURING THE COVID-19 PANDEMIC
GENÇ E.
GlobELT 2021 7 th International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, 3 - 05 Kasım 2021
2018
2018İngilizce Ders Kitaplarında Cinsiyet Rollerinin Dağılımı
GENÇ E.
International Symposium on Textbooks, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018
2017
2017USING MOVIES WITH AND WITHOUT SUBTITLES IN EFL CLASSROOMS
GÜVENDİ YALÇIN E., GENÇ E., ÖZCAN DOST B.
1st International Black Sea Conference on Language and Language Education, 22 - 23 Eylül 2017
Kitap & Kitap Bölümleri
2022
2022Learner Autonomy in Language Teaching: Towards a Learner-Centered Classroom
GENÇ E.
Challenging Issues in Language Teaching and Learning, AKSU ATAÇ Bengü, TUNAZ Mehmet, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.155-170, 2022
2022
2022