Y. Gündüz And K. Bozkuş, "Teachers' adherence levels to the classroom management principles Öğretmenlerin sinif yönetimi ilkelerine uyma düzeyleri," Milli Egitim , vol.1, no.209, pp.34-46, 2016
Gündüz, Y. And Bozkuş, K. 2016. Teachers' adherence levels to the classroom management principles Öğretmenlerin sinif yönetimi ilkelerine uyma düzeyleri. Milli Egitim , vol.1, no.209 , 34-46.
Gündüz, Y., & Bozkuş, K., (2016). Teachers' adherence levels to the classroom management principles Öğretmenlerin sinif yönetimi ilkelerine uyma düzeyleri. Milli Egitim , vol.1, no.209, 34-46.
Gündüz, Yüksel, And Kivanç Bozkuş. "Teachers' adherence levels to the classroom management principles Öğretmenlerin sinif yönetimi ilkelerine uyma düzeyleri," Milli Egitim , vol.1, no.209, 34-46, 2016
Gündüz, Yüksel And Bozkuş, Kivanç. "Teachers' adherence levels to the classroom management principles Öğretmenlerin sinif yönetimi ilkelerine uyma düzeyleri." Milli Egitim , vol.1, no.209, pp.34-46, 2016
Gündüz, Y. And Bozkuş, K. (2016) . "Teachers' adherence levels to the classroom management principles Öğretmenlerin sinif yönetimi ilkelerine uyma düzeyleri." Milli Egitim , vol.1, no.209, pp.34-46.
@article{article, author={Yüksel Gündüz And author={Kivanç Bozkuş}, title={Teachers' adherence levels to the classroom management principles Öğretmenlerin sinif yönetimi ilkelerine uyma düzeyleri}, journal={Milli Egitim}, year=2016, pages={34-46} }