Y. GÜNDÜZ, "İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Sorularının Ölçme Araçlarına ve Bloom un Bilişsel Alan Taksonomisine Göre Analizi," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.6, no.2, pp.150-165, 2009
GÜNDÜZ, Y. 2009. İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Sorularının Ölçme Araçlarına ve Bloom un Bilişsel Alan Taksonomisine Göre Analizi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.6, no.2 , 150-165.
GÜNDÜZ, Y., (2009). İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Sorularının Ölçme Araçlarına ve Bloom un Bilişsel Alan Taksonomisine Göre Analizi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.6, no.2, 150-165.
GÜNDÜZ, Yüksel. "İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Sorularının Ölçme Araçlarına ve Bloom un Bilişsel Alan Taksonomisine Göre Analizi," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.6, no.2, 150-165, 2009
GÜNDÜZ, Yüksel. "İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Sorularının Ölçme Araçlarına ve Bloom un Bilişsel Alan Taksonomisine Göre Analizi." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.6, no.2, pp.150-165, 2009
GÜNDÜZ, Y. (2009) . "İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Sorularının Ölçme Araçlarına ve Bloom un Bilişsel Alan Taksonomisine Göre Analizi." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.6, no.2, pp.150-165.
@article{article, author={Yüksel Gündüz}, title={İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Sorularının Ölçme Araçlarına ve Bloom un Bilişsel Alan Taksonomisine Göre Analizi}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2009, pages={150-165} }